خبرگزاری کار ایران

مولاوردی در گفت‌وگو با ایلنا:

رویکرد دولت در گسترش حجاب‌ و‌ عفاف ایجاد ممنوعیت و محدودیت نیست

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۸۸۷

با توجه به تجربیات گذشته، در واقع این ناهنجاری‌‌ها پدیده‌ای چند وجهی و چند عاملی هستند که باید متناسب با ریشه‌ها و علل آن اقدام شود و مسلما این اقدامات در کوتاه مدت جواب نمی‌دهد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در واکنش به طرح «صیانت از حریم حجاب و عفاف» گفت: دولت معتقد است که انجام اقدامات سلبی، ایجاد محدودیت و ممنوعیت نمی‌تواند سبب گسترش حجاب و عفاف در جامعه شود.

شهیندخت مولاوردی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در مورد «طرح صیانت از حجاب و عفاف» گفت: در عرصه گسترش فرهنگ حجاب و عفاف، صیانت از اخلاقیات جامعه و حاکمیت ارزش‌ها رویکرد دولت مبتنی بر این است که انجام اقدامات سلبی، ایجاد محدودیت و ممنوعیت به نتیجه‌ای نمی‌رسد.

وی ادامه داد: با توجه به تجربیات گذشته، در واقع این ناهنجاری‌‌ها پدیده‌ای چند وجهی و چند عاملی هستند که باید متناسب با ریشه‌ها و علل آن اقدام شود و مسلما این اقدامات در کوتاه مدت جواب نمی‌دهد.

مولاوردی در مورد ارتباط میان فراکسیون زنان مجلس و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری اظهار کرد: ما با فراکسیون زنان مجلس تعامل خوبی داریم و هر وقت که نمایندگان عضو فراکسیون خواسته‌اند، جلسه‌ای را برگزار کرده‌ایم. همچنین سعی می‌کنیم در آینده درباره موضوعاتی همچون برنامه ششم توسعه، بودجه سال ۹۴ و لوایح دولت در حوزه زنان این تعامل را ادامه دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در تدوین طرح‌های مربوط به زنان نیز فراکسیون با معاونت تعامل دارد، گفت: با توجه به جایگاهی که مجلس دارد تعاملی در این زمینه‌ها وجود ندارد و ما بعد از مطرح شدن طرح‌ها در صحن مجلس از آن با خبر می‌شویم، مگر آنکه در کمیسیون‌های تخصصی از معاونت امور زنان و خانواده دعوت به عمل آید.

معاون رئیس جمهور در مورد انتقاداتی که به این معاونت وارد شده است، گفت: طبیعی است که هر چه حرکت و تلاش بیشتر باشد انتقادات هم بیشتر می‌شود، در واقع می‌توان گفت که دیکته نانوشته غلط ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز