خبرگزاری کار ایران

تأکید مولاوردی به ارائه چهره مناسب از زنان کشور در عرصه‌های بین المللی

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۷۶۵

نشست توجیهی تهیه و تدوین گزارش ملی جمهوری اسلامی ایران در مورد اجرای مصوبات چهارمین کنفرانس جهانی زن، اعلامیه پکن با حضور مشاوران امور بانوان و نمایندگان تام الاختیار دستگاه‌ها و نهادهای ذیربط در معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری برگزار شد.

ایلنا: معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده بر لزوم ارائه چهره مناسب از زنان کشور در عرصه‌های بین المللی تأکید کرد.

به گزارش ایلنا، نشست توجیهی تهیه و تدوین گزارش ملی جمهوری اسلامی ایران در مورد اجرای مصوبات چهارمین کنفرانس جهانی زن، اعلامیه پکن با حضور مشاوران امور بانوان و نمایندگان تام الاختیار دستگاه‌ها و نهادهای ذیربط در معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری برگزار شد.

در این نشست سرپرست بخش بین المللی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری پس از تبیین اهمیت انجام تعاملات بین المللی در حوزه زنان به موضوع نشست ۵۸ کمیسیون مقام زن با موضوع «دستاورد‌ها و چالش‌های پیش روی اهداف توسعه هزاره برای زنان و دختران» و ضرورت همکاری دستگا‌ه‌ها در تهیه گزارش جامع ملی جمهوری اسلامی ایران پرداخت و ضمن ارائه توضیحات مرتبط به راهنمای تدوین این گزارش در چارچوب خواسته شده تأکید کرد و با ذکر دستاورد‌ها و چالش‌های موجود، به‌منظور انعکاس بین المللی مؤثر اشاره کرد.

در ادامه رحمتی به شرح مختصری از تاریخچه اعلامیه پکن و دوازده حوزه نگران کننده برای زنان پرداخت.

در پایان معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ابراز امیدواری کرد که از طریق همکاری مؤثر دستگاه‌ها با این معاونت، گام مهمی در ارتقای وضعیت زنان و ارائه چهره مناسب از زنان کشور در عرصه‌های بین المللی برداشته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز