خبرگزاری کار ایران

پروازهای عبوری از آسمان ایران در مرداد ۶۸ درصد افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۴۹۶

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها گفت: این پروازها نسبت به مدت مشابه ماه گذشته ۷۱۹۲ پرواز افزایش داشته است.

به‌طور کلی در پروازهای داخلی، بین‌المللی و عبوری با ۳۵ درصد رشد در ماه مرداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته برخوردار بوده‌ایم.

به گزارش ایلنا، نقل از شرکت فرودگاه‌های کشور؛ ابراهیم شوشتری اظهار کرد: با توجه به اتفاقاتی که طی یک ماه گذشته در منطقه رخ داده است، میزان پروازهای عبوری از فراز کشور ایران افزایش چشم‌گیری داشته به طوری که این پروازها نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸ هزار و ۸۳۱ پرواز افزوده شده است.

وی میزان پروازهای عبوری انجام شده در مرداد ماه را ۲۱ هزار و ۸۴۰ پرواز اعلام کرد. این درحالی است که در مرداد ماه سال گذشته این رقم ۱۳ هزار و ۹ پرواز بوده است.
شوشتری با بیان اینکه در پروازهای داخلی نیز با ۷.۶ درصد رشد روبرو بوده‌ایم افزود: با پایان ماه مبارک رمضان و آغاز سفرهای تابستانی ۱۴ هزار و ۷۲۰ پرواز داخلی صورت گرفت.
معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها، میزان نشست و برخاست پروازهای بین‌المللی را ۶ هزار و ۸۷۵ پرواز عنوان کرد و گفت: نسبت به مدت مشابه سال گذشته نیز این رقم با رشد ۲۸.۶ درصدی روبرو بوده است.
وی بیان کرد: به‌طور کلی در پروازهای داخلی، بین‌المللی و عبوری با ۳۵ درصد رشد در ماه مرداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته برخوردار بوده‌ایم.

به گفته شوشتری در مدت مذکور ۴۴ هزار و ۱۷۵ پرواز در بخش‌های مختلف انجام شده‌است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز