خبرگزاری کار ایران

وزیر ارتباطات:

ایرانسل از ۲۵ شهریورماه اجازه‎ی ارائه‎ی خدمات نسل سه به مشترکان را خواهد داشت

کد خبر : ۱۹۲۳۸۸

در حال حاضر تنها با اجرای پایلوت نسل بالاتر توسط ایرانسل موافق شده است و یقینا تا پایان زمان اجرای پایلوت و ارائه‎ی مجوز به این اپراتور برای ورود به نسل‎های بالاتر همان سه ماه مد نظر شما نیز طی می‎شود.

زیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: تا اجرای پایلوت نسل سوم تلفن همراه توسط ایرانسل، مدت زمان سه ماهه از آغاز شروع رومینگ ملی نیز طی شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از سیتنا، دکتر " محمود واعظی " در حاشیه‎ی مراسم امضای موافقتنامه‎ی ارتقاء پروانه‎ی ایرانسل به نسل‎های بالاتر در پاسخ به سوال خبرنگار سیتنا مبنی بر اینکه با توجه به عدم پوشش کامل رومینگ ملی در سطح کشور و وعده‎ی وزارت ارتباطات مبنی بر اینکه سه ماه پس از اجرای کامل رومینگ ملی، به سایر اپراتورها پروانه‎ی نسل‎های بالاتر ارائه می‎شود، گفت: این سه ماه مد نظر شما با ضوابط مد نظر ما یکسان نیست و این سه ماه از شروع رومینگ ملی یعنی ۲۵ خردادماه آغاز شده است و تا ۲۵ شهریور ماه به اتمام می‎رسد.

واعظی در عین حال تاکید کرد: در حال حاضر تنها با اجرای پایلوت نسل بالاتر توسط ایرانسل موافق شده است و یقینا تا پایان زمان اجرای پایلوت و ارائه‎ی مجوز به این اپراتور برای ورود به نسل‎های بالاتر همان سه ماه مد نظر شما نیز طی می‎شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز