خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل مخابرات مطرح کرد:

دست‌های داخلی مانع رشد مخابرات است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۰۴

ما با هزار بدبختی و با هزینه ۳۰۰ الی ۴۰۰ میلیارد دلاری تجهیزات وارد کردیم و تحریم آمریکا را دور زدیم و حالا یک دست داخلی دارد ما را تحریم می‌کند.

مدیرعامل مخابرات تحریم را مانع توسعه مخابرات در کشور ندانست بلکه دست‌های داخلی را مانع توسعه این شرکت عنوان کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، مظفر پوررنجبر مدیرعامل مخابرات در مراسم بهره‌برداری از فاز ۱ تأمین تجهیزات شبکه شرکت‌های مخابرات استانی با اشاره به اهمیت این پروژه اظهار داشت: در موضع اقتصاد کلان مخابرات تجهیزات انتقال به مانند شاهراه حیاتی به شمار می‌رود و هرگونه توسعه به خصوص گذار به نسل‌های جدید ارتباطی مستلزم ایجاد زیرساخت‌های انتقال در سطح شهر‌ها و روستاهای کشور است، لذا مخابرات با در نظر گرفتن این شرایط اجرای طرح انتقال شبکه را آغاز کرد.

وی ادامه داد: با توجه به ورود فناوری‌های نوین مخابراتی به کشور و ضرورت ارتقای دانش فنی کار‌شناسان شرکت همزمان با ورود تجهیزات این شرکت مدل‌های آموزشی را برای تجهیزات کشور راه‌اندازی کرد. ضمن اینکه مخابرات ایران به دنبال توسعه و ارتقای ظرفیت سیستم‌های قدیمی انتقال متناسب با نیاز شبکه استان‌ها و افزایش تقاضای مشترکین به سرویس‌های جدید در حوزه دیتا در حد ۱۰ گیگابایت، ۵/۲ گیگابایت و به تناسب آن STM۴ تا STM۶۴ است.

پوررنجبر در ادامه سخنان خود با اشاره به مشکلات این شرکت اظهار داشت: شرکت مخابرات ایران یک گنج است و همیشه بر سر گنج دعواست مشکل ما این است که هواخواه ما دارد ارزش این گنج را پایین می‌آورد.

وی اظهار داشت: ما با هزار بدبختی و با هزینه ۳۰۰ الی ۴۰۰ میلیارد دلاری تجهیزات وارد کردیم و تحریم آمریکا را دور زدیم و حالا یک دست داخلی دارد ما را تحریم می‌کند.

مدیرعامل مخابرات مدعی شد افراد داخلی نمی‌دانند هر ضرری که به ما بزنند در واقع به خودشان و کشور وارد کرده‌اند یا این آقایان از آثار تصمیم‌های خود خبر ندارند یا از اصل تصمیم به کلی بی‌خبر هستند. یک معاون وزیر بدون در نظر گرفتن این شرایط تصمیم‌گیری می‌کند و می‌خواهد به ما ضربه بزند.

وی ادامه داد: در صورتی که ما نباید در کشور با مشکلات ارتباطی و اینترنتی دست به گریبان باشیم و مردم ما باید حداقل اینترنت پرسرعت ۲ گیگابایتی داشته باشند ولی همین تصمیم‌های نابجا دارد به ما و به مردم ضربه می‌زند.

وی اظهار امیدواری کرد: طی ۳ الی ۴ ماه آینده تصمیمات بی‌پایه داخلی لغو و مشکلات مخابرات رفع شود تا مخابرات سریع‌تر به اهداف خود برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز