خبرگزاری کار ایران

مدیر اداره بنادرودریانوردی شهید باهنر گفت:

راه اندازی مرکزخدمات ۲۴ ساعته بانکی دربندرحقانی

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۰۹۳

به دنبال هماهنگی وتعامل فی مابین سرپرستی بانک ملت استان با مدیریت این بندر، مرکزخدمات ۲۴ ساعته بانکی در بندرشهید حقانی راه اندازی می شود.

مدیر اداره بنادرودریانوردی شهید باهنر اعلام کرد: به دنبال هماهنگی وتعامل فی مابین سرپرستی بانک ملت استان با مدیریت این بندر، مرکزخدمات ۲۴ ساعته بانکی در بندرشهید حقانی راه اندازی می شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، محمد محسنی با اعلام این خبر اظهار کرد: با راه اندازی این مرکز خدمات بانکی شهروندان و مسافرین محترم دریایی می توانند در فضای مناسب مسقف باشرایط خاص خدماتی، امورات بانکی که نیاز به حضور فیزیکی درشعب و باجه ها نداشته باشد، انجام دهند.

وی اضافه کرد: با اجرای این طرح تمام دستگاههای خود پرداز بانکی(ATM) در بندر شهید حقانی جمع آوری و در یک نقطه و فضای مناسب تجمیع و متمرکز می شود.

به گفته محسنی، این مرکز خدمات بانکی می تواند با فراهم کردن زمینه حضور و نصب سامانه الکترونیکی بانکی، کرامت وشأن شهروندان ومسافرین دریایی را حفظ کند.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر خاطر نشان کرد: اجرای این گونه طرح ها در راستای تأکید مقامات مرکزی سازمان بنادر و مسئولان استان هرمزگان می باشدکه اصل خدمت بی منّت ومناسب به ارباب رجوع مورد نظر است.

وی در پایان تأکید کرد: برنامه و طرح های تکمیل بعدی نیز در این بندربزرگ مسافری انجام خواهد شد که نشانگر اهتمام سازمان بنادرنسبت به خدمات رسانی مطلوب دهنده اجتماعی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز