خبرگزاری کار ایران

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه های کشور؛

پروازهای عبوری از آسمان کشور با ۹۳۴ پرواز رکورد زد

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۳۵۳

در ماه گذشته ۲۷ هزار و ۵۷۳ پرواز عبوری برفراز کشور صورت گرفت در حالی که این رقم در شهریور ماه سال گذشته ۱۴ هزار و ۳۳۳ پرواز بوده است.

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه های کشور با بیان آنکه پروازهای عبوری با ثبت ۹۳۴ پرواز در روز ۲۹ شهریور ماه رکورد زد، از رشد ۹۲.۴ درصدی این پروازها در شهریور ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه های کشور، ابراهیم شوشتری افزود: در ماه گذشته ۲۷ هزار و ۵۷۳ پرواز عبوری برفراز کشور صورت گرفت در حالی که این رقم در شهریور ماه سال گذشته ۱۴ هزار و ۳۳۳ پرواز بوده است.

وی خاطرنشان کرد: پروازهای عبوری شهریور ماه نسبت به مرداد نیز ۵ هزار و ۷۳۳ مورد افزایش نشان می دهد.

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه های کشور از رشد تعداد پروازهای داخلی و بین المللی در شهریور ماه سال جاری خبر داد و افزود: این پروازها به ترتیب با ۰.۶ و ۱۹.۳ افزایش نسبت به شهریور ماه سال گذشته برخوردار بوده است.

وی با بیان اینکه در ماه گذشته ۱۵ هزار و ۲۶۵ پرواز داخلی و ۷ هزار و ۲۱۷ پرواز بین المللی به ثبت رسیده، اظهار داشت: در مجموع ۵۰ هزار و ۹۱۹ پرواز داخلی، عبوری و بین المللی انجام شده که در مقایسه با شهریور ماه سال گذشته ۳۹.۹ درصد رشد نشان می دهد.

وی در پایان افزود: آمارها نشان می دهند که مجموع پروازها در شهریور ماه سال جاری نسبت به مرداد ۹۳ با ۶ هزار و ۷۴۴ پرواز و نسبت به شهریور سال گذشته، ۱۴ هزار و ۵۲۸ مورد افزایش داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز