خبرگزاری کار ایران

از فردا؛ چرخ‌دستی‌های مهرآباد با ودیعه به مسافران تحویل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۹۴۳

مسافران با دریافت چرخ‌های دستی حمل بار مبلغ ده‌هزار ریال را به‌صورت ودیعه پرداخت نموده و در صورت تحویل چرخ‌دستی به‌محل‌های دپو حق ودیعه خود را اخذ خواهند کرد.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با اشاره به طرح ساماندهی چرخ‌های حمل بار در فرودگاه گفت: به‌منظور بهبود وضعیت چرخ‌های دستی حمل بار مسافران در محوطه و داخل ترمینال و دسترسی آسان مسافران به این چرخ‌ها، طرح ساماندهی چرخ‌های حمل بار تصویب و از ۲۵ شهریور ماه سال جاری اجرایی خواهد شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از وابط عمومی شرکت فرودگاه های کشور علی رستمی در ادامه افزود: در راستای اجرای این طرح تعداد ۶ محل دپو به‌منظور جمع‌آوری چرخ‌های حمل بار طراحی شده به‌طوریکه این دپوها در ترمینال ۲، سالن ورودی ترمینال ۲ در کنار تسمه نقاله، سالن عمومی قبل از کانترها، مقابل ترمینال ۲ نزدیک پارکینگ خودروها، مقابل ترمینال ۴ و ۶ ایجاد خواهد شد.

رستمی در این باره اظهار داشت: در محل دپو کارگرانی در امر ارائه خدمات به مسافران فعالیت خواهند کرد به‌طوری‌که مسافران با مراجعه به محل دپو اقدام به تهیه چرخ دستی خواهند کرد و مبلغ ده هزار ریال به عنوان ودیعه چرخ دستی پرداخت و رسید دریافت می‌کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: پس از دریافت چرخ و استفاده آن برای حمل بار، در صورتی که مسافر چرخ را به نزدیکترین محل دپو که روی قبوض رسید درج شده، تحویل دهد ودیعه خود را دریافت نموده و در صورت عدم تحویل، مبلغی بازگردانده نخواهد شد.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد اعلام کرد: در اجرای بهتر این طرح، کارگران هیچ‌گونه حق‌الزحمه‌یی را از مسافران اخذ نمی کنند و چنانچه مسافری در حمل بار ناتوان باشد کارگران دپو موظف به ارائه خدمت به مسافر به صورت رایگان هستند.

رستمی عنوان کرد: فعالان دپو‌ها به‌طور شبانه‌روزی به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

وی اضافه کرد: مسافران در زمان دریافت چرخ‌های دستی قبضی را دریافت خواهند کرد که در آن ذکر شده کارگران حمل بار حق اخذ هیچ گونه هزینه‌یی را از مسافر ندارند و در صورت تحویل چرخ دستی توسط مسافر به دپو، ودیعه ده هزار ریالی به آنان باز گردانده می‌شود.

وی در پایان اعلام کرد: این طرح از روز سه‌شنبه ۲۵ شهریور ماه در فرودگاه مهرآباد لازم‌الاجرا است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز