خبرگزاری کار ایران

سیروس مقدم اعلام کرد:

سریال پایتخت ۳ با حضور اکبر عبدی در ترکیه ساخته می‌شود

کد خبر : ۱۲۱۶۸۶

شخصیت‌های اصلی به قوت خود باقی هستند، سریال در تهران آغاز می‌شود بخشی از تصویربرداری در شمال کشور انجام می‌شود و کار در ترکیه به پایان می‌رسد.

ایلنا، سیروس مقدم در حاشیه نشست سریال «بچه‌های نسبتا بد» درباره سریال «پایتخت» گفت: نگارش سریال پایتخت۳ توسط محسن تنابنده، خشایار الوند و حسن وارسته یعنی نویسندگان سه قسمت این سریال است.


به گزارش خبرنگار ایلنا، سیروس مقدم در حاشیه نشست سریال «بچه‌های نسبتا بد» درباره سریال «پایتخت» گفت: اکبر عبدی برای نقش جدیدی که به سریال اضافه شده بود با ما قرارداد بست و ۷ تا ۱۰ روز دیگر تصویربرداری را آغاز می‌کنیم.
این کارگردان خاطرنشان کرد: قصه این سریال از ایران شروع می‌شود و در ترکیه به پایان می‌رسد ضمن اینکه فیلمبرداری آن در ایران، ترکیه و شمال و قسمت‌هایی هم در هواپیما است.
مقدم در خصوص لوکیشن‌های سری سوم و بازیگران آن توضیح داد: شخصیت‌های اصلی به قوت خود باقی هستند، سریال در تهران آغاز می‌شود بخشی از تصویربرداری در شمال کشور انجام می‌شود و کار در ترکیه به پایان می‌رسد.
تمامی کاراکترهای اصلی سری قبل نیز در قسمت سوم حضور دارند و حتی دوقلو‌ها که خارج از کشور در سوئد زندگی می‌کنند نیز در پایتخت ۳ بازی خواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز