خبرگزاری کار ایران

مولاوردی:

سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با تکیه بر مشارکت فعال زنان تحقق می‌یابد

کد خبر : ۱۵۸۱۳۵

در روز ۳۱ فروردین همایش ملی زنان، در سالن اجلاس سران با حضور رییس جمهوری برگزار خواهد شد و فرصت مناسبی برای ارائه دیدگاه ها به دکتر روحانی و استماع نظر ایشان است.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: امیدواریم امسال شاهد بهره مندی جامعه از توان نیمی از سرمایه انسانی کشور برای بهبود و پیشرفت کشور باشیم.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، شهیندخت مولاوردی امروز(سه شنبه) در اولین نشست مشاورین امور بانوان دستگاه های اجرایی افزود: تحقق سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و رسیدن کشور به اهداف مورد نظر اقتصاد و فرهنگ که عزم ملی و مدیریت جهادی را می طلبد، بدون اتکا و تکیه بر توان عظیم زنان جامعه به نتیجه مطلوب نخواهد رسید.

وی با یادآوری تقارن آغاز سال جاری با شهادت و ولادت دخت گرامی نبی اکرم(ص) اظهار داشت: دستور جلسه امروز مباحثمربوط به چگونگی بزرگداشت مقام زن است که برای مشارکت و همفکری دستگاه های اجرایی مکاتباتی از طریق معاونت امور زنان و خانواده رییس جمهوری به صورت جداگانه به این دستگاه ها ارسال شد.

مولاوردی افزود: اولین برنامه، برپایی نمایشگاهی با محوریت وزارت صنعت، معدن و تجارت و نقش آفرینی زنان در توسعه پایدار با تاکید بر اقتصاد مقاومتی است که سی ام فروردین ماه با حضور معاون اول رییس جمهوری و وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح خواهد شد و در همان روز برنامه دیگری نیز با حضور همسر محترم رییس جمهوری و همسران وزراء و سفرای خارجی مقیم ایران برگزار خواهد شد.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده همایش ملی زنان، نقش آفرین عرصه فرهنگ و اقتصاد را از مهمترین برنامه های این معاونت عنوان کرد و گفت: این همایش در روز ۳۱ فروردین در سالن اجلاس سران با حضور رییس جمهوری برگزار خواهد شد و فرصت مناسبی برای ارائه دیدگاه ها به دکتر روحانی و استماع نظر ایشان است.

وی ادامه داد: همچنین وزارت نفت، سازمان محیط زیست و ۲۲ دستگاه اجرایی و ۲۵ استان برنامه های پیشنهادی خود را برای این معاونت ارسال کرده اند.

مولاوردی افزود: همایشی با عنوان اسوه های ایثار و مقاومت در روز ۳۱ فروردین از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس پیشنهاد شده است و از دیگر برنامه های پیشنهادی برپایی همایش بزرگ فاطمه بانوی مهر ˈام ابیهاˈ با مشارکت استانداری تهران و بسیج در روز ۳۰ فروردین و با حضور ۲۰هزار میهمان داخلی و خارجی است.

وی افزود: جشنواره زنان و دختران فاطمه برنامه دیگری است که قرار است در این ایام و به مناسبت بزرگداشت مقام زن به همت وزارت ورزش و جوان در کل کشور برگزار شود.

مولاوردی در پایان ضمن تشکر از همه بانوان فعال در عرصه های مختلف ابراز امیدواری کرد: با مشارکت و همفکری و همکاری یکدیگر به نتایج مطلوب دست یابیم.

در این جلسه همچنین تعدادی از مشاوران دستگاه های اجرایی به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص مسایل و مشکلات مربوط به زنان در عرصه های گوناگون پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز