خبرگزاری کار ایران

وزیر علوم در دیدار با خانواده شهدای هسته‌ای:

کوبیدن بر طبل اختلافات ما را تضعیف می‌کند

کد خبر : ۱۲۳۴۹۱

این عزیزان از نیروهای کیفی و تاثیرگذار علمی کشور محسوب می‌شدند و شاهد بودیم که دشمن نیز از تاثیرگذاری فوق‌العاده آنان در راه اعتلا و اقتدار علمی کشور غافل نبود.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با حضور در منزل شهیدان مسعود علی‌محمدی و مجید شهریاری با خانواده آنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، در این دیدار که تمامی معاونان و مشاوران وزیر علوم نیز حضور داشتند، رضا فرجی‌دانا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه جهاد علمی کشور، گفت: شهدای گرانقدر عرصه جهاد علمی کشور همگی از اساتید مبرز و متعهد دانشگاهی بودند. این بزرگواران خالصانه در راه اعتلای علمی کشور قدم برداشتند و مسیر سعادت را به سایرین نشان دادند.

وزیر علوم با بیان خاطراتی از دوران آشنایی، همکاری و ارتباط دوستانه خود با شهیدان علیمحمدی و شهریاری و تاکید بر سخت‌کوشی و پر تلاش بودن این بزرگواران، اظهار داشت: این عزیزان از نیروهای کیفی و تاثیرگذار علمی کشور محسوب می‌شدند و شاهد بودیم که دشمن نیز از تاثیرگذاری فوق‌العاده آنان در راه اعتلا و اقتدار علمی کشور غافل نبود.

وی با تاکید برلزوم ایجاد وفاق و همدلی در بین نیروهایی که برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران خدمت می کنند، خاطرنشان کرد: کوبیدن بر طبل اختلافات حقیقتا ما را خیلی تضعیف می‌کند و این وضعیت به کل نظام نیز آسیب رسانده و نیروهای وفادار به انقلاب باید با دیدگاهی دلسوزانه به این مسئله بنگرند و در جهت حل آن فعالیت کنند.

وزیر علوم گفت: بنده مبلغ اتحاد و همدلی و وحدت کلمه هستم و همان‌گونه که از امام راحل یاد گرفتیم و مقام معظم رهبری نیز به انجام آن فرمان دادند، امیدواریم انشاالله همه به این مسیر برگردند.

فرجی‌دانا در بخش پایانی سخنان خود اظهار امیدواری کرد که با دعای مردم و به خصوص دعای خانواده شهدا، فضایی دوستانه، صمیمانه و عاری از اختلافات در بین نیروهای مخلص نظام به وجود آید و همگی در کنار هم در مسیر اعتلای همه جانبه کشور تلاش کنیم.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز