خبرگزاری کار ایران

فرماندار حمیدیه در جلسه‌ی بزرگداشت ۹ مهر:

فرزندان شهرستان حمیدیه نقش مهمی در دفاع از میهن و حفظ انقلاب داشته و دارند

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۸۷۰

فرماندار شهرستان حمیدیه در جلسه ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و حماسه ۹ مهر شهرستان با اشاره به رشادت‌های فرزندان حمیدیه، بر اهمیت تبلیغات محیطی و پوشش رسانه‌ای حماسه ۹ مهر تأکید کرد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان حمیدیه، شاهین هاشمی در این جلسه با اشاره به چهلمین سالگرد دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار کرد: امسال بایستی مراسم دفاع مقدس و حماسه ۹ مهر با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهرستان برگزار شود.

وی بر لزوم هماهنگی هرچه بیشتر دستگاه‌های اجرایی شهرستان جهت اجرای برنامه‌ها تأکید کرد و گفت: فرزندان شهرستان حمیدیه نقش مهمی در دفاع از میهن و حفظ انقلاب اسلامی داشته و دارند.

هاشمی با بیان اینکه حفظ ارزش‌های دفاع مقدس نیاز به مشارکت همگانی همه اقشار و همکاری دستگاه‌های اجرایی در زمینه‌های مختلف دارد، بیان کرد: لازم است مسئولان و آحاد مردم در شهرستان به‌ویژه یادگاران این حماسه با همکاری و همیاری همدیگر نسبت به تبیین و معرفی دستاوردهای انقلاب و احیاء بیش از پیش حماسه ۹ مهر تلاش کنند.

فرماندار حمیدیه به اهمیت تبلیغات محیطی و پوشش رسانه‌ای حماسه ۹ مهر اشاره کرد و خواستار تشکیل ستاد بزرگداشت ۹ مهر و تشکیل کمیته‌ها در این راستا شد.

اعضای حاضر به ارائه پیشنهادها و نظراتی برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های دفاع مقدس و حماسه ۹ مهر در سطح شهرستان پرداختند.

 در پایان این جلسه، امین عطشانی به‌عنوان سرپرست بخشداری مرکزی معارفه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز