خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

افزایش چشمگیر تعداد مبتلایان به کرونا در آبادان/ مسئولان برای در خانه ماندن مردم از قوه قهریه استفاده کنند

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۸۲۳

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: نسبت به روزهای گذشته با افزایش چشمگیر(صد درصدی) تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در منطقه مواجه هستیم؛ مسئولان باید برای در خانه ماندن مردم از قوه قهریه استفاده کنند و اماکن غیرضروری را تعطیل کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، شکر الله سلمان زاده امروز شنبه ۲۴ اسفندماه در خصوص آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در حوزه دانشکده علوم پزشکی آبادان(خرمشهر، شادگان و آبادان) اظهار کرد: از ابتدای آغاز بحران تاکنون ۱۳ هزار و ۳۱۴ نفر مشکوک به این ویروس داشته‌ایم که از این تعداد ۶۵۹ نفر در بیمارستان بستری و ۵۶۴ نفر ترخیص شده اند.

وی افزود: تا کنون ۴۰ نفر ابتلای قطعی به کرونا ویروس در منطقه شناسایی شده که نسبت به روزهای گذشته افزایش چشمگیری (صد درصدی) داشته است و تعداد افراد فوت شده بر اثر این ویروس در حال حاضر ۴ نفر است.

سلمان زاده با تاکید بر در خانه ماندن مردم برای کنترل این بیماری، تصریح کرد: اگر ترددهای غیر ضروری کنترل نشود و مردم قرنطینه خانگی را رعایت نکنند، قطعا موارد ابتلا افزایش خواهد یافت.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: مردم باید بدانند خطر جدی است و اگر تذکرها را جدی نگیریم‌ مانند دیگر استان های بحرانی خواهیم شد؛ مردم باید در خانه بمانند تا زنجیره انتقال قطع شود مسئولان نیز با توسل به قوه قهریه باید ترددها را محدود کرده و اماکن غیر ضروری را تعطیل کنند.

انتهای پیام/
مریم جم
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز