خبرگزاری کار ایران

از ساعاتی پیش آغاز شد؛

اولین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خوزستان با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۳۲۰

عصر امروز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه، اولین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خوزستان با معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور در سالن جلسات استانداری خوزستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، محمدباقر نوبخت در این جلسه، گفت: تنها استانی که در سال ۹۷نسبت به سال ۹۶ دارای رشد ۲۱/۷ درصد مثبت بوده فقط استان خوزستان است.

نوبخت گفت: استان خوزستان در مقایسه با سایر استان‌ها به جهت سهم عدالت، استحقاق بیشتری دارد درصورتی‌که بتواند از این حق به‌خوبی استفاده کند.

معاون رئیس‌جمهوری افزود: برای این استان بالغ‌بر ۵۳۹ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که در کل کشور از همه‌ی استان‌ها بیشتر است.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور ادامه داد: در سفرهای استانی که رئیس‌جمهور به این استان داشتند، قول‌هایی دادند ازجمله طرح ۵۵۰ هزار هکتاری که اکنون شاهد اجرای آن هستیم.

محمدباقر نوبخت، پیش از این جلسه در بازدید از روند ساخت متروِ اهواز، گفت:  دولت در تبصره پنجم قانون بودجه تعهداتی نسبت به مترو و قطار شهری داشته و از اوراق مشارکتی که در این رابطه منتشر می‌شود ۵۰ درصد را تضمین می‌کند  که در خصوص مترو اهواز، ۲۳ کیلومتر تعهد شده و تا کنون حدود ۱۱ کیلومتر آن انجام شده است و تکمیل آن نیاز به اعتبارات عمرانی و ارزی دارد.

اولین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خوزستان با حضور معاون رئیس‌جمهور  و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور

 

 

 

انتهای پیام/
مریم جم
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز