خبرگزاری کار ایران

حسن براتی خبر داد:

برگزاری دوازدهمین جشنواره بزرگ قرآنی مدهامتان خوزستان در اهواز

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۹۶۵

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، از برگزاری مرحله استانی دوازدهمین جشنواره بزرگ قرآنی جوانان مساجد کشور «مدهامتان» در اهواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، حسن براتی گفت: دوازدهمین جشنواره بزرگ قرآنی جوانان مساجد کشور با عنوان مدهامتان امروز چهارشنبه (٣ آذر) ساعت ٩ تا ١٨ در حسینه امام رضا (ع) اهواز در حال برگزاری است.

براتی، با بیان اینکه این جشنواره با حضور ٢١٠ نفر از برگزیدگان مرحله شهرستانی برگزار می شود، افزود: این مسابقات ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد است و در دو بخش خواهران و برادران برگزار می شود.

 وی با اشاره به اینکه مسابقات برادران در رشته های اذان، قرائت، ترتیل، حفظ ٢٠ جزء و حفظ کل و مسابقات خواهران در رشته های قرائت تحقیق و حفظ کل برگزار می شود، اضافه کرد: برگزیدگان مرحله استانی به مسابقات کشوری که آذر ماه به میزبانی استان خراسان رضوی در مشهد مقدس برگزار می شود، اعزام می شوند.

 براتی، داوران بخش برادران را بدین شکل معرفی کرد: قاسم مقدمی، جلیل بیت مشعل، سید کریم موسوی، حمید چنانی، ناجی حیدری، ناصردغاغله، احمدرضا درخشان و سجاد نیل درار. و داوران بخش خواهران را خانم ها تمیمی، سالمی، عچرش و لویمی عنوان کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز