خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تأکید کرد:

لزوم ایجاد فضای نشاط اجتماعی در آستانه سال نو

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به لزوم ایجاد فضای نشاط اجتماعی در آستانه سال نو، گفت: ما موظف هستیم در حوزه‌ی موسیقی، کارهای بنیادی انجام دهیم تا با ایجاد روحیه نشاط و شادمانی، نشاط اجتماعی را در کل کشور شاهد باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، محمد جوروند با ستایش از برگزاری جشن ثبت موسیقی در شوشتر، گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از هر فعالیت هنری و فرهنگی به ویژه در حوزه‌ی موسیقی حمایت کامل خواهد کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در پاسخ به برخی شایعات مبنی بر جلوگیری از فعالیت‌های موسیقی در استان خوزستان در آستانه سال نو از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: صرفنظر از برگزاری کلاس‌های آموزش موسیقی و سایر فعالیت‌های خُرد در این زمینه، ٣٧ کنسرت موسیقی در پنج ماه گذشته در استان برگزار شد. هم‌چنین گرامی‌داشت مقام‌های موسیقی در شوشتر نشان دهنده‌ی عشق و تعصب ما نسبت به سنت‌ها و آیین‌های شایسته‌ی پیشینیان است.

محمد جوروند افزود: اساس پیشرفت ما در زمینه‌های مختلف فرهنگی و هنری بر پایه‌ی احیا و دفاع از پیشینه‌ی فرهنگی و هنری کشور است و رسالت ما در این گستره‌ زمانی، سنگین‌تر می‌شود که دستگاه‌های موسیقی ما در کشورهای همسایه اجرا شود و در حوزه‌ی بین‌المللی هم خود را عرضه کنند.

 

کد خبر : ۴۶۸۷۱۹