خبرگزاری کار ایران

با پیگیری نمایندگان خوزستان و چهارمحال بختیاری؛

تحقیق و تفحص انتقال آب از سر شاخه های کارون و دز تصویب شد

با پیگیری نمایندگان خوزستان و چهارمحال بختیاری و با تصویب نمایندگان، تحقیق و تفحص از پروژه‌های انتقال آب از سرشاخه‌های کارون و دز در مجلس شورای اسلامی انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان و به نقل از خبرگزاری خانه ملت، علی وقف چی در باره جلسه امروز کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، گفت: وضعیت تحقیق و تفحص در زمینه انتقال آب از سرشاخه های دز و کارون به دیگر استانهای کشور با حضور جمعی از نمایندگان  استان خوزستان، چهارمحال بختیاری و اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، بررسی و تجزیه و تحلیل شد.

 نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: پس از انجام تحقیق و تفحص در باره وضعیت انتقال آب از سرشاخه های دز وکارون به استان های دیگر توسط کمیسیون کشاورزی، آب و منابع  طبیعی مجلس در مدت معین، این موضوع  برای طرح در صحن علنی مجلس به هیئت رییسه مجلس شورای  اسلامی ارجاع داده خواهد شد.

 سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، یادآور شد: امینی قائم مقام وزیر نیرو امروز میهمان کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی مجلس بود و در زمینه وضعیت انتقال آب از سرشاخه های دز و کارون توضیحاتی را  ارائه دادند.

 

کد خبر : ۴۵۴۵۵۰