خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماهشهر خبر داد:

تخصیص قطعه‌ی هنرمندان در باغ رضوان ماهشهر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ماهشهر، از تخصیص قطعه‌ی هنرمندان در آرامستان باغ رضوان این شهرستان، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر ماهشهر، پریسا مصطفایی در حاشیه‌ی برگزاری مراسم بزرگداشت هنرمند فقید این شهرستان زنده‌یاد امین کاکولکی، گفت: وقتی این هنرمند عزیز از میان ما پَر کشید، به این فکر افتادیم که از شهرداری تقاضای قطعه‌ای بنام «قطعه‌ی هنرمندان» کنیم.

مصطفایی ادامه داد: با توجه به کمبود وقت، خوشبختانه مسئولین شهرداری ماهشهر بخصوص آقایان گنجی پور و میرزایی، همکاری بسیار خوبی داشتند و قطعه‌ای را به این منظور، اختصاص دادند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماهشهر، خاطرنشان کرد: هنرمندان قشر فرهیخته‌ای از جامعه هستند که باید در تمام موارد، چه در زمان حیات و چه پس‌ازآن، مورد تکریم قرار گیرند. از این‌رو سعی و تلاش ما، نهادینه کردن فرهنگ ارج نهادن به تلاش هنرمندان شهرستان در تمام عرصه‌ها می‌باشد.

مصطفایی گفت: مردم، هنرمندان خود را دوست دارند و هرگز آنان را فراموش نمی‌کنند، این وظیفه‌ی ما مسئولین است که به این خواست مردم توجه کنیم و شرایطی را فراهم نمائیم تا این قشر خلاق و حساس، بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گیرند.

وی در پایان افزود: آنچه از ما ماندگار خواهد شد و به نسل‌های آینده منتقل می‌شود، توسط همین قشر هنرمند و اهل‌قلم، صورت می‌گیرد. بنابراین هرچه در این حوزه هزینه کنیم، در واقع سرمایه‌گذاری برای آینده کرده‌ایم.  

 

کد خبر : ۴۴۹۸۴۲