خبرگزاری کار ایران

در پی رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی، صادر شد؛

پیام تسلیت مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در پیامی ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، متن پیام بیژن عالی پور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر رحلت یار دیرین امام، مقام معظم رهبری و انقلاب، مجاهد خستگی ناپذیر حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی برای ملت ولایتمدار ایران بویژه خانواده بزرگ صنعت نفت موجب تألم و تأثر فراوان شد.

نام آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان مبارز نستوه سال های خوف و خطر، نزد قاطبه مردم ایران بویژه کارکنان صنعت نفت، یادآور حرکت مداوم در مسیر تعالی و عزت ایران اسلامی است؛ بی تردید کارکنان صنعت نفت، حضور موثر و گره گشای ایشان را حداقل  در سه مقطع حساس تاریخی از یاد نخواهند برد؛ نخست در کوران مبارزه با رژیم طاغوت و در جریان اعتصابات سراسری کارکنان صنعت نفت که به عنوان یکی از نمایندگان حضرت امام(ره) با حضور در مناطق نفتخیز جنوب کارکنان صنعت نفت را به تولید دوباره نفت و بازگشت به محل کار خود دعوت نمودند .

دوم، در دوران ۸ ساله ی دفاع مقدس، و اوج جنگ تاسیسات که آیت الله هاشمی رفسنجانی با حضور مداوم و تماس های مستمر، مشوق و راهگشای استمرار تولید و صادرات نفت بودند و مقطع سوم، دوران باشکوه سازندگی و بازسازی تاسیسات است که به عنوان سردار سازندگی و احیاگر توان تولید و اقتدار صنعت نفت از دل خرابی های به جا مانده از دوران جنگ تحمیلی، ظاهر شدند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و نام سردار بزرگ سازندگی و بزرگمرد تدبیر و سیاست، ضایعه رحلت این چهره تاثیر گذار جهان اسلام و  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به محضر مقام معظم رهبری مدظله العالی، عموم ملت داغدار ایران و کارکنان شریف صنعت نفت تسلیت عرض می نمایم .

 

 

 

کد خبر : ۴۴۶۵۴۶