خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت:

خرمشهر ظرفیت‌های بسیار خوبی برای توسعه دارد /ارتقای مهارت شاغلان صنایع با هدف اقتصاد مقاومتی پویا

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: آموزش مهارتی، محور اصلی اشتغال مولد و پایدار و ارتقای مهارت کارگران و شاغلان صنایع با هدف اقتصادی پویا ارائه می‌شود .

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، عبدالنبی سواعدی در نشست با شرکت توسعه سازه‌های دریایی تسدید شهرستان خرمشهر، اظهار کرد: با توجه به تأثیر آموزش‌های مهارتی در ایجاد تثبیت و ارتقای اشتغال و کاهش بیکاری، شکوفایی تولید و رونق اقتصادی از طریق آموزش‌های مهارتی محقق خواهد شد .

سواعدی با اشاره به اینکه باید فرهنگ شغل و اشتغال در بین جوانان تغییر کند، تصریح کرد: برای تحقق این مهم، باید برنامه ی عملیاتی داشت و این برنامه توسط بخش خصوصی اجرایی شده تا فرهنگ کارآفرینی در بین جوانان ایجاد شود و شاهد اعتمادبه‌نفس، تحول‌آفرینی، مشارکت‌پذیری آنان در زمینه‌ی اشتغال باشیم.

وی خاطرنشان کرد: خرمشهر ظرفیت‌های بسیار خوبی برای توسعه دارد و بهترین فرصت‌های اشتغال را می‌توان در این شهرستان رقم زد.

سواعدی بیان کرد: با داشتن برنامه ی عملیاتی و اجرای آن توسط بخش خصوصی، علاوه بر فعال کردن بخش غیردولتی و محقق شدن اهداف دولت، شاهد تحولات بسیار عالی در خرمشهر خواهیم بود.

وی در پایان ضمن بیان پتانسیل و ظرفیت‌های اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای  خوزستان  عنوان کرد: این اداره کل آمادگی هرگونه همکاری برای آموزش منتهی به اشتغال در سطح استان را دارد.

 

کد خبر : ۴۴۱۰۵۶