خبرگزاری کار ایران

توسط اداره کل استاندارد خوزستان صورت پذیرفت؛

پلمب ۶ کارگاه تولید تیرچه‌بلوک غیر استاندارد در شوش

مدیرکل استاندارد استان خوزستان گفت: ۶ واحد تولیدی تیرچه‌بلوک که بدون داشتن پروانه استاندارد اقدام به تولید و عرضه محصولات مغایر استاندارد می‌نمودند توقیف و به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، رضا دهدشتی زاده صبح امروز افزود: طی بازرسی‌های به‌عمل‌آمده توسط کارشناسان و بازرسان این اداره کل از کارگاه‌های تولید تیرچه‌بلوک سنتی و بلوک سقفی واقع در شهرستان شوش، ۶ واحد تولیدی تیرچه‌بلوک که بدون داشتن پروانه استاندارد اقدام به تولید و عرضه محصولات مغایر استاندارد می‌نمودند توقیف و در راستای اجرای ماده ۹ قانون اصلاح قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران، به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

دهدشتی زاده در ادامه گفت: پس از طی مراحل قانونی از سوی دایره حقوقی این اداره کل، حکم پلمب و تعطیلی این ۶ واحد متخلف تا زمان اخذ پروانه استاندارد، توسط اداره تعزیرات حکومتی شوش صادر و ابلاغ گردید.

وی در انتها از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه کالای فاقد نشان استاندارد و یا با کیفیت پایین‌تر از حد استاندارد، مراتب را با تلفن ۱۵۱۷ سامانه رسیدگی به شکایات مردمی اداره کل استاندارد استان خوزستان در میان بگذارند.

 

کد خبر : ۴۳۰۶۶۷