خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان

نیاز امروز جامعه به تکنولوژی نوین است

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: نیاز امروز جامعه به تکنولوژی نوین است و انتقال آموزش و تکنولوژی امری ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، عبدالنبی سواعدی امروز اظهار کرد: آموزش جوانان در مهارت‌های نو و به روز، زمینه اشتغال پایدار و کاهش بیکاری در جامعه می‌شود. سواعدی بیان کرد: آموزش باید مطابق با تکنولوژی روز و برحسب نیاز بازار کار ارائه شود.

وی در بخش دیگر از سخنان خود آموزش‌های مهارتی را برای کسب درآمد و اشتغال‌زایی بسیار مهم عنوان کرد و افزود: جوانی که خواستار یافتن شغل و کسب درآمد است، بدون مهارت، قطعاً به موفقیتی دست پیدا نخواهد کرد.

سواعدی ادامه داد: کارجویان جوان ابتدا باید مهارت لازم را کسب و پس از توانمند شدن و یافتن تخصص مناسب با آن حرفه و فن، وارد بازار کار شوند.

مدیرکل فنی و حرفه ای خوزستان خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات اقتصادی و معیشتی با مهارت‌آموزی برطرف می‌شود و اشتغال کارجویان از طریق آموزش فنی و حرفه‌ای رونق می‌گیرد.

 وی گفت: هیچ جهادی بالاتر از مجاهدت برای کسب رونق و روزی حلال نیست و آموزش فنی و حرفه‌ای با مهارت‌آموزی و ایجاد اشتغال در این جهاد شریک است.

 سواعدی خواستار تشکیل تعاونی توسط مهارت آموزان شد و تعاونی را فرصت بسیار خوب برای ورود به بازار کار و اشتغال پایدار کارآموزان عنوان کرد.

 وی در پایان موفقیت تیم مهارتی خوزستان را در شانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت تبریک گفت و از تلاش دست‌اندرکاران برای دستیابی این پیروزی تقدیر کرد.  

 

 

 

کد خبر : ۳۴۹۶۷۴