خبرگزاری کار ایران

با کسب ۵ طلا، ۳ نقره و ۲ برنز بدست آمد؛

درخشش و قهرمانی تیم خرمشهر در مسابقات کشوری سوکیوکوشین

asdasd
کد خبر : ۳۴۴۵۴۲

مسابقات قهرمان قهرمانان سوکیوکوشین کاراته انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات جهانی۲۰۱۶ ژاپن در خرمشهر با درخشش و قهرمانی تیم خرمشهر (منطقه آزاد اروند) به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، رئیس هیات کاراته خرمشهر امروز در گفت‌ وگو با ایلنا، گفت: این مسابقات با شرکت تیم‌هایی از خوزستان، شرکت ملی حفاری، خراسان رضوی، البرز، تهران، گیلان، منطقه آزاد اروند(خرمشهر) و در دو بخش کاتا و کمیته برگزار شد که در رده سنی امید (۱۸ تا ۲۳ سال) تیم خرمشهر با نام سازمان منطقه آزاد اروند با کسب ۵ مدال طلا، ۳ نقره و دو مدال برنز قهرمان بخش تیمی شد.

حسین دربندی افزود: تیم شرکت ملی حفاری نیز با کسب یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز نایب قهرمان و استان مرکزی با کسب چهار مدال برنز مقام سوم تیمی را کسب کرد.

وی در تشریح نتایج تیمی رده سنی بزرگسالان، بیان کرد: در این بخش، تیم شرکت ملی حفاری با کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز قهرمان، تیم خرمشهر (منطقه آزاد اروند) با کسب ۲ مدال نقره و یک برنز نائب قهرمان و تیم استان فارس هم با کسب یک مدال طلا، مقام سوم تیمی را به دست آوردند.

دربندی در توضیح نتایج تیمی کمیته رده پیشکسوتان، تصریح کرد: تیم خرمشهر (منطقه آزاد اروند) با کسب یک مدال طلا، یک نقره و سه برنز قهرمان، تیم استان مرکزی با یک مدال طلا و یک برنز نائب قهرمان و تیم خراسان رضوی نیز با کسب یک مدال طلا، سوم شد.

رئیس هیات کاراته خرمشهر گفت: در نتایج تیمی کاتا رده سنی امید، تیم‌های اصفهان، خرمشهر (منطقه آزاد اروند) و استان مرکزی به ترتیب اول تا سوم شدند. در نتایج تیمی کاتا بزرگسالان هم استان مرکزی، تهران و شرکت ملی حفاری اول تا سوم شدند.

حسین دربندی افزود: تیم‌های قم، مرکزی و اصفهان نیز مقام اول تا سوم بخش کاتا تیمی رده پیشکسوتان را کسب کردند.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع دو بخش، تیم خرمشهر (منطقه آزاد اروند) با کسب ۶ مدال طلا، ۶ مدال نقره و ۶ برنز و با کسب ۳۶ امتیاز، قهرمان کلی مسابقات شد.

دربندی در پایان از همکاری و حمایت سازمان منطقه آزاد اروند در راستای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/
میلاد گُل‌داری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز