خبرگزاری کار ایران

در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی برگزار شد

نشست توجیهی تدوین مدل شایستگی کارکنان بندر امام خمینی

معاون اداری اداره بنادر خوزستان گفت: نخستین نشست آموزشی توجیهی تدوین مدل شایستگی کارکنان با رویکرد جانشین پروری با حضور اعضای شورای اداری این اداره در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، سید علی سیاوش پیش از ظهر امروز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در این نشست توجیهی، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، جایگاه و اهمیت  نیروی انسانی به‌عنوان  بهترین و ارزشمندترین سرمایه‌ سازمان را تشریح کرده و  بر توجه بیش از پیش مسئولان به این گنجینه‌ ارزشمند و شناسایی معیارهای ارزیابی کارکنان که منجر به ارائه مدل‌های مختلف شایستگی می‌شود، تأکید ورزید.

سیاوش افزود: در جریان این نشست، مدیران و کارشناسان  شرکت مشاور طرف قرارداد اداره کل امور اداری سازمان بنادر  و دریانوردی با تشریح جزییات این طرح، وجوه اشتراک و افتراق شغلی و تشکیلاتی بین سازمان‌های مختلف را بررسی کردند.

یادآور می‌شود اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان طی آذرماه سال گذشته در اولین دوره ارزیابی مدل تعالی منابع انسانی شرکت نموده و موفق به کسب گواهینامه و تندیس تعالی منابع انسانی از سوی انجمن مدیریت منابع انسانی شد.

 

 

کد خبر : ۳۴۰۵۲۸