خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره آب و فاضلاب شوشتر:

مسئولیت منهول فاضلاب خطرناک پل آبشار‌ها با شهرداری شوشتر است

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۱۰۲

اداره آب و فاضلاب شوشتر مسئولیت کلیه منهول‌های فاضلاب متعلق به خود را برعهده می‌گیرد و در هر کجا منهول فاضلاب در شوش‌تر مشاهده شود که خطرناک و پایین‌تر از سطح آسفالت خیابان باشد آن را اصلاح و همسطح سازی خواهد کرد.

در پی هشدار پلیس راهور شوشتر درباره ترمیم منهول(آدم رو) فاضلاب خطرناک واقع در پل آبشار‌ها در شوشتر، رئیس اداره آبفای این شهرستان، مسوولیت این منهول را متوجه شهرداری کرد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، در پی انتشار خبری در این خبرگزاری مبنی بر لزوم برطرف کردن نقص موجود در منهول فاضلاب واقع در پل آبشار‌ها و هشدار پلیس راهوار این شهرستان، رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان شوشتر گفت: مسئولیت منهول فاضلاب خطرناک واقع در پل آبشار‌ها با شهرداری شوشتر است.

علیرضا بنیادی افزود: این منهول خطرناک، مربوط به شهرداری شوشتر است و اداره آب و فاضلاب مسئولیتی در قبال این منهول که کار جمع آوری آبهای سطحی را انجام می‌دهد، ندارد، ولی چون ۶ روز از انتشار تصویر این منهول گذشته و شهرداری اقدامی انجام نداده است، این اداره برای رفاه حال مردم، منهول مذکور را اصلاح و همسطح آسفالت خیابان می‌کند تا حادثه ناگوار رانندگی رخ ندهد.

او خاطرنشان کرد: اداره آب و فاضلاب شوشتر مسئولیت کلیه منهول‌های فاضلاب متعلق به خود را برعهده می‌گیرد و در هر کجا منهول فاضلاب در شوش‌تر مشاهده شود که خطرناک و پایین‌تر از سطح آسفالت خیابان باشد آن را اصلاح و همسطح سازی خواهد کرد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز