خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا تشریح شد:

توصیه های پلیس راهور شوشتر در آستانه بازگشایی مدارس

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۵۵۵

به شهروندان توصیه می کنیم در هنگام بازگشایی مدارس، صبحها از ساعت هفت تا هشت و سی دقیقه، ظهر از ساعت دوازده تا یک ظهر و عصر از ساعت پنج و نیم تا هفت از تردد غیرضروری در هسته مرکزی شهر خودداری کنند.

رئیس پلیس راهور گفت: در آستانه بازگشایی مدارس، والدین دانش آموزان جهت رفت و آمد فرزندان خود به مدرسه و بالعکس از سرویس مدارس استفاده نمایند و در این راستا از طریق مدارس و تاکسیرانی اقدام کنند.
به گزارش خبرنگار ایلنا از شوشتر، سرگرد محمد تدین پور افزود: خودروهایی که بصورت غیرمجاز اقدام به جابجایی دانش آموزان می نمایند توسط پلیس راهور جریمه می شوند و خودروهایی که از سوی تاکسیرانی پذیرش شده اند باید شرایط لازم مانند برچسب و تابلوی مخصوص سرویس مدرسه را داشته باشند و در صورت نداشتن شرایط ویژه جریمه خواهند شد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به بازگشایی مدارس و ازدحام تراقیک در هسته مرکزی شوشتر، تردد انواع وسیله نقلیه سنگین در محدوده شهر ممنوع و با متخلفین برخورد قانونی صورت می گیرد.
تدین پور تصریح کرد: به منظور آموزش مقررات راهنمایی و رانندگی به دانش آموزان مقاطع مختلف، از ابتدای مهرماه کارشناسان پلیس راهور به مدارس سطح شهر با هماهنگی آموزش و پرورش مراجعه می کنند و آموزش مقررات راهنمایی و رانندگی را مانند سنوات گذشته آغاز می کنند.
رئیس پلیس راهور شوشتر گفت: به شهروندان توصیه می کنیم در هنگام بازگشایی مدارس صبح ها از ساعت هفت تا هشت و سی دقیقه، ظهر از ساعت دوازده تا یک ظهر و عصر از ساعت پنج و نیم تا هفت، از تردد غیرضروری در هسته مرکزی شهر شوشتر بخصوص خیابانهای طالقانی و خیابان امام و خیابان شریعتی شرقی و غربی و پل آزادگان خودداری کنند و حتی المقدور رانندگان سعی کنند از خیابان کمربندی و بلوار امیرکبیر، پل شطیط و خیابان رجایی تردد کنند، زیرا در صورت سنگینی بار ترافیکی در معابر هسته مرکزی شوشتر، محدودیت های ترافیکی اجرا خواهد شد.
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز