خبرگزاری کار ایران

با حضور جمعی از خیرین و مسئولان؛

جشن گلریزان در اهواز برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۴۳۵

در این مراسم مبلغ ۱ میلیارد ریال برای آزادی مددجویان جرائم غیرعمد کانون اصلاح و تربیت اهواز جمع آوری شد.

در ایام ماه مبارک رمضان جشن گلریزان در شهرستان اهواز با حضور جمعی از خیرین و مسئولان برگزار و مبلغ یکصد میلیون تومان برای آزادی مددجویان جرائم غیرعمد در کانون اصلاح و تربیت اهواز جمع‎آوری شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، محمدرضا حکمت، سرپرست این کانون، در مراسم جشن گلریزان آزادی جرایم غیرعمد که با حضور اعضای شورای شهر اهواز، خیرین و مسئولین ارشد ستاد اداره کل زندان‌های استان خوزستان و جمعی از مدیران ادارات شهرستان اهواز در تالار شهید مطهری این شهرستان برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری این جشن‎‌ها فرهنگ سازی و توسعه و ترویج سنت حسنه آزادی مددجویان جرائم غیر عمد در جامعه است.
محمدرضا حکمت افزود: مددجویانی که به دلیل ناتوانی در پرداخت دیه و مشکلات مالی در زندان‎‌ها گرفتار و تحمل حبس می‌‎کنند و خانواده‎های آنان چشم انتظار امداد و کمک و مشارکت خیران نیک اندیش در امر آزادی از زندان و بازگشت آن‌ها به خانواده خویش هستند.
یک عضو شورای شهر اهواز نیز در این مراسم اظهار داشت: ماه رمضان ماه خودسازی و ماه مضاعف بودن ثواب و پاداش کارهای خیر از جمله آزادی زندانیان نیازمند است که در نزد خداوند پاداش و اجر بسیار بالایی خواهد داشت.
زیبا صالح‌پور اضافه کرد: هدف از برگزاری جشن‎های گلریزان کمک به آزادی مددجویانی است که به دلیل ارتکاب جرایم غیرعمد مانند تصادف و غیره در زندان گرفتار هستند و خیران نیک اندیش شهرستان اهواز امروز مبلغ یکصد میلیون تومان در جشن گلریزان برای آزادی آن‌ها کمک نقدی کردند.
مشاور و مسئول حوزه مدیریت زندان‌های خوزستان نیز طی سخنانی گفت: گردهمایی خیران و نیکو کاران حول محور مشترک مقدسی مانند تلاش برای آزادی زندانیان گرفتار که در زندان‌ها به سر می‌برند نماد خیر اندیشی و تبلور کامل انسانیت و دیگر دوستی است.
حجت الاسلام هاشم نیا در پایان خاطرنشان کرد: ماه رمضان، ماه توفیق الهی است و همه آحاد جامعه باید در این سنت حسنه مشارکت کنند.
گفتنی است در این مراسم گروه سرود کانون نیز اقدام به برگزاری دو قطعه سرود زیبا نمودند که مورد نظر و تشویق حاضرین در مراسم شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز