خبرگزاری کار ایران

بمنظور همکاری جهت ورود به عرصه های مختلف تامین مواد اولیه و محصولات نوردی صورت گرفت

بازدید مدیرعامل بانک اقتصاد نوین از شرکت فولاد خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۳۷۹

شرکت فولاد خوزستان در فاصله بیست و پنج سال پس از راه اندازی، از وابستگی کامل و پراکندگی تکنولوژی، به مرحله شکوفایی رسیده و آوازه پیشرفت های آن باعثغرور و افتخار هر ایرانی است.

مدیرعامل بانک اقتصاد نوین به همراه هیاتی از کارشناسان این بانک از شرکت فولاد خوزستان دیدن کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، حسن معتمدی در این بازدید عنوان کرد: اهمیت دستاوردهای امروز شرکت فولادخوزستان در این است که هیچ کدام با پول نفت و خرید تکنولوژی گرانقیمت خارجی بدست نیامده، بلکه عمدتا ناشی از تلاش و خودباوری نیروهای داخلی، همراه با ارتقاء بهره وری و ابداع مکانیزم های ابتکاری است که آثار مثبت آن، در کاهش هزینه های تولید و رشد مداوم ارزش سهام شرکت در بورس قابل ملاحظه است.

معتمدی ضمن برشمردن امکانات این بانک در زمینه تامین سرمایه به عنوان نخستین بانک خصوصی دارای عاملیت صندوق توسعه ملی، تصریح کرد: از آنجا که فولاد خوزستان یکی از شرکت های موفق بازار بورس محسوب می شود، بانک اقتصاد نوین برای همکاری با این شرکت، جهت ورود به عرصه های مختلف تامین مواد اولیه و محصولات نوردی آمادگی کامل دارد.

برپایه این گزارش دکتر معتمدی که توسط بهرام فتحعلی، رئیس هیات مدیره و گروهی از معاونین، مدیران و کارشناسان این بانک و شرکت های پشتیبانی و توسعه محصولات بانک اقتصاد نوین همراهی می شد، پیش از جلسه با مدیران فولاد خوزستان، بطور مفصل از خط تولید این کارخانه دیدن نمود و طی توضیحات مشروحی که توسط مهندس نیکوکار معاون بهره برداری و عباس زاده مدیر برنامه ریزی استراتژیک ارائه شد، در جریان آخرین وضعیت تولید و طرح های توسعه شرکت قرار گرفته بود.

در این دیدار، عبدالمجید شریفی، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان نیز ضمن خیرمقدم به دکتر معتمدی و همراهان، درخصوص فعالیت های انجام شده و برنامه های آینده شرکت سخن گفت.

شریفی با اشاره به اینکه شرکت فولاد خوزستان علاوه بر خدمات گسترده در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و زیست محیطی، پروژه های متعددی را نیز در این زمینه ها دردست اجرا دارد اظهار داشت: در بخش تخصصی صنعت، رشد چشمگیر تولید فولاد خوزستان ناشی از نگاه ویژه ای است که به ارتقاء بهره وری وجود دارد.

شریفی افزود: اثر مشخص بهبود بهره وری در شرکت، رشد ظرفیت تولید اسمی اولیه یک و نیم میلیون تنی به بیش از دو برابر یعنی سه میلیون و ۷۰۰ هزارتن در سال، در زیر سقف و با همان شش کوره قوس الکتریکی است که در ابتدا وجود داشت.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان خطاب به میهمانان بانک اقتصاد نوین گفت: در سال های اخیر برای پیمودن این مسیر، کمک های خوبی در زمینه سرمایه در گردش از بانک ها ی داخلی از جمله بانک شما دریافت کرده ایم و امیدواریم علاوه بر تسهیلات سرمایه در گردش، در بخش سرمایه ثابت نیز امکان برخورداری از این تسهیلات در کشور بهتر از گذشته فراهم گردد و همانطور که در فرصت هایی از بانک های بین المللی، منابعی برای توسعه در واحدهای احیاء مستقیم و افزایش ظرفیت های شرکت دریافت نموده ایم، هم اکنون که عزم بسیار جدی برای توسعه صنعت وجود دارد، بانک های داخلی نیز بتوانند در این فرصت به ایفای نقش بپردازند. شریفی اظهار امیدواری نمود در سایه التزام همگانی به رهنمود اقتصاد مقاومتی رهبر معظم انقلاب، در آینده نزدیک با اجرای طرح های توسعه، بکارگیری مناسب منابع برای اشتغال جوانان و رشد و شکوفایی هرچه بیشتر صنعت فولاد دراستان خوزستان به نحو شایسته و در خور استعدادهای این منطقه صورت گیرد.
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز