خبرگزاری کار ایران

در یازدهمین همایش جایزه ملی تعالی سازمانی اعلام شد:

شرکت فولاد خوزستان برترین شرکت متعالی ایرانی

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۸۱۷

تعداد ۸۹ شرکت و سازمان ایرانی در این رقابت بزرگ ملی حضور داشتند که بر اساس معیارهای مدل تعالی سازمانی در سطوح مختلف تندیس، تقدیرنامه و گواهی تعهد به تعالی مورد ارزیابی قرار گرفتند.

ایلنا: شرکت فولاد خوزستان در یازدهمین همایش جایزه ملی تعالی سازمانی با دریافت تندیس سیمین تعالی سازمانی، بر‌ترین شرکت متعالی ایرانی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، شافعی رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران تندیس سیمین بر‌ترین شرکت سرآمد ایرانی را به مدیرعامل فولاد خوزستان اهداء کرد.

براساس این گزارش، تعداد ۸۹ شرکت و سازمان ایرانی در این رقابت بزرگ ملی حضور داشتند که بر اساس معیارهای مدل تعالی سازمانی در سطوح مختلف تندیس، تقدیرنامه و گواهی تعهد به تعالی مورد ارزیابی قرار گرفتند.

از دیدگاه کار‌شناسان، کسب رتبه اول کشور در فرایند جایزه ملی تعالی سازمانی برای فولاد خوزستان، بیانگر مدیریت اصولی و عملکرد ممتاز آن در ایفای نقش خود به عنوان بزرگ‌ترین عرضه کننده شمش فولادی در کشور است.

شریفی، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در یازدهمین همایش تعالی سازمانی با موضوع «مدل‌های تعالی سازمانی و چالش‌های کسب و کار در کشور» به ایراد سخنرانی پرداخت و تجارب این شرکت را در پیمودن مسیر تعالی برای مهمانان و حاضران ارائه نمودند.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، رهنمود اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری را الگوی بسیار ارزشمند و راهگشا برای تمامی سازمان‌های ایرانی در شرایط کنونی کشور دانست و تاکید کرد: فولاد خوزستان در حوزه تولید فولاد همواره مقید به جاری سازی مفاهیم تعالی سازمانی بوده و رمز موفقیت آن پیشگامی در این عرصه است.

شایان ذکر است جایزه ملی تعالی سازمانی همه ساله از سوی سازمان مدیریت صنعتی ایران، براساس استانداردهای جهانی و مطابق باالگوی ملی تعالی سازمانی برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز