خبرگزاری کار ایران

با افزایش دبی تلمبه خانه ایستگاه ۹ ماهشهر،

معضل آب گرفتگی برخی معابر ماهشهر برطرف می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۵۷

می بایست مجری طرح نسبت به آسفالت و یا شن ریزی مناطق حفاری شده اقدامات لازم را به عمل آورد.

ایلنا: جلسه تخصصی بررسی وضعیت طرح فا ضلاب شهرستان ماهشهر با حضور نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی «ره»، جلسه تخصصی بررسی وضعیت طرح فاضلاب شهرستان ماهشهر با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و به ریاست سرپرست فرمانداری ماهشهر در محل فرمانداری برگزار شد.

سید جعفر طباطبایی در خصوص روند اجرای طرح فاضلاب در شهرستان بیان داشت: تمامی مسئولان باید با همکاری و همدلی نسبت به اجرای طرح فاضلاب اهتمام ورزیده و تمام تلاش خود را جهت اتمام پروژه به کار گیرند.

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر ضمن بیان نارضایتی شهروندان در خصوص حفاری‌های فاضلاب ابراز داشت: با وجود بارندگی‌های ماه‌های اخیر و حفاری‌های صورت گرفته، ترمیم تراشه‌های آنان امری لازم بوده و می‌بایست مجری طرح نسبت به آسفالت و یا شن ریزی مناطق حفاری شده اقدامات لازم را به عمل آورد.

وی افزود: مجری طرح باید تا پایان سال تدابیر لازم را در خصوص مرمت و بازسازی تراشه‌های حفاری شده به کار ببندد.

طباطبایی در خصوص دفع آب‌های سطحی شهرک طالقانی و فاظلاب مناطق فازهای ۱،۲، ۶ بیان داشت: به منظور دفع آب‌های سطحی بالا دستی خور، طرح افزایش ظرفیت تلمبه خانه شماره ۹با مشارکت شهرداری بندر ماهشهر و شرکت آبفا در دستور کار شهرستان قرار گرفته که بزودی شاهد اجرای این طرح خواهیم بود.

وی ادامه داد: زمان اجرای این طرح یک ماه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز