خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان خبر داد؛

تصویب ۱۶۲ طرح برای اشتغال در خوزستان/لزوم اولویت طرح‌های دانش‌بنیان

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۰۱۳

استاندار خوزستان از تصویب ۱۶۲ طرح از تبصره ۱۸ با اعتبار ۱۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای ایجاد اشتغال و توسعه در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، صادق خلیلیان امروز سه‌شنبه ۱۶ فروردین‌ماه در حاشیه نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار کرد: جذب اعتبارات و تسهیلات برای تولید بر پایه دانش از موضوعاتی بود که درمورد آن بحث و الزام شد طرح‌هایی در اولویت قرار بگیرند که دانش‌بنیان و اشتغال‌زا باشند.

وی از تصویب ۱۶۲ طرح با اعتبار ۱۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از تبصره ۱۸ خبر داد و گفت: این طرح‌ها گامی بزرگی در جهت ایجاد اشتغال و توسعه در استان خواهد بود.

استاندار خوزستان بر رفع مشکلات با برنامه‌ریزی و استفاده از ظرفیت‌ها تاکید و ادامه داد: ساخت بیمارستان اندیکا یکی از اولویت‌ها است، همچنین اقدامات خوبی در ۶ ماه گذشته بخصوص در بحث ساخت خانه انجام شده است.

وی بیان کرد: هدف ما تا پایان کار بازسازی و ساخت خانه‌های آسیب دیده از زلزله تا خردادماه است.

خلیلیان برنامه‌ریزی منسجم در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعت و دیگر دستگاه‌ها برای تعیین مسیر در سال جاری و سال‌های آینده را ضروری دانست و افزود: برنامه آمایش سرزمینی یکی از مسائلی است که باید به‌صورت جدی نیازمند توجه و اجرا در استان است.

وی بر تکمیل زنجیره‌های پایین‌دست نفت و گاز را یکی از سیاست‌های دولت در استان دانست و گفت: جهاد کشاورزی نیز وظیفه دارد الگوی کشت در سطح استان را ارائه دهد.

استاندار خوزستان با اشاره به سرمایه‌گذاری بر پایه دانش برای افزایش بهره‌وری، تصریح کرد: لازمه این سرمایه‌گذاری‌ها حرکت فناورانه است و طرح‌هایی باید اولویت داده شوند که دانش‌بنیان باشند.

انتهای پیام/
سروش یوسفی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز