خبرگزاری کار ایران

تا پایان شهریور ماه سال جاری؛

هشت رکورد تولید ماهانه درشرکت فولاد خوزستان شکسته شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۷۰

شرکت فولادخوزستان قرار است تاپایان امسال سه ونیم میلیون تن شمش فولاد تولید و به بازار عرضه نماید.

ایلنا: شرکت فولاد خوزستان بزرگ‌ترین عرضه کننده شمش فولاد در کشور طی شهریور ماه به هشت رکورد تازه در تولید ماهانه دست یافت و مجموع تولید خود را در شش ماه نخست سال حماسه سیاسی حماسه اقتصادی به یک میلیون و ۸۵۷ هزارتن رساند.
به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی «ره»، عبدالمجید شریفی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با اعلام این مطلب افزود: آمار یاد شده بیانگر رشد بیش از هفت در صدی در تولیدشمش و ۱۴ درصدی در تولید گندله نسبت به مدت مشابه سال قبل است.

وی درخصوص رکوردهای جدید اظهارداشت: اولین رکورد مربوط به گندله سازی شماره دو با رقم بیش از ۳۰۰ هزارتن تولید در شهریورماه است که برای اولین بار محقق شده و پس از ۲۹۱ هزارتن تولید مردادماه دومین رکورد متوالی این واحد محسوب می‌شود. همچنین مجموع تولید گندله در شرکت طی شش ماه امسال به دو میلیون و ۷۳۰ هزارتن رسید.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در ادامه به چهار رکورد تازه در ایستگاههای ریخته‌گری شمش بلوم و بیلت اشاره کرد و افزود: تلاشگران واحدهای ریخته‌گری مداوم بلوم و بیلت در بخش فولادریزی موفق شدند طی شهریور ماه، تولید خود را به طوربی سابقه‌ای افزایش دهند، به گونه‌ای که در مجموع نزدیک به ۲۳۶ هزار تن شمش در این ایستگاه‌ها ریخته‌گری شد و هر سه ایستگاه به رکوردهای تازه‌ای دست یافتند.

شریفی گفت: این در حالی است که شهریور ماه از ماه‌های گرم فصل تابستان در استان خوزستان است و شرکت فولاد خوزستان پاره‌ای از برنامه‌های تعمیراتی کارخانجات و تاسیسات مختلف را در این ایام انجام می‌دهد ضمن اینکه فولادخوزستان قرار است تاپایان امسال سه ونیم میلیون تن شمش فولاد تولید و به بازار عرضه نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز