خبرگزاری کار ایران

پایان ثبت‌نام 10 نفر از کاندیداهای خبرگان رهبری در خراسان شمالی

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۷۶۴

ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان شمالی با ثبت نام 10 نفر به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بجنورد، آیت الله حبیب الله مهمان نواز، حجت الاسلام امان الله فدایی، حجت الاسلام سید محمد رضا لک زایی، حجت الاسلام مهدی فاطمی سالانقوچ، حجت الاسلام علی اکبر اسحاق زاده ،حجت الاسلام امان الله فدایی، حجت الاسلام مصطفی جلالی ، حجت الاسلام محمود حسین زاده و حجت الاسلام محمد حسین سلیمانی و حجت الاسلام حسن عبدی  10 کاندیدایی هستند که در خراسان شمالی برای مجلس خبرگان نام نویسی کردند.

انتخابات مجلس خبرگان و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حالی جمعه 7 اسفند ماه برگزار خواهد شد که داوطلبان تایید صلاحیت شده انتخابات مجلس خبرگان می توانند از 22 بهمن تا هشت صبح 6 اسفند به تبلیغات بپردازند.  

هیاتهای اجرایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز به‌ مدت پنج روز تشکیل خواهد شد تا استعلام‌های لازم از نهادهای مربوطه صورت پذیرد. زمان ارسال مدارک داوطلبان از فرمانداری‌های مرکز حوزه انتخابیه به وزارت کشور 2 دی خواهد بود.

مهلت رسیدگی به صلاحیت داوطلبان و اعلام نظر شورای نگهبان درباره صلاحیت داوطلبان به وزارت کشور 30 روز است که از 6 دی تا 5 بهمن خواهد بود.

اسامی داوطلبان تأیید شده هر استان و انتشار آگهی اسامی نامزدهای انتخاباتی 21 بهمن اعلام عمومی می شود.

مهلت تبلیغات انتخاباتی نامزدها 14 روز از 22 بهمن تا 5 اسفند تعیین شده است. بر این اساس تبلیغات نامزدهای انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از 6 اسفند ممنوع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز