خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات بازرسی انتخابات خراسان‌شمالی:

سیستم بازرسی کارآمد زمینه تخلف نامزدهای انتخابی را محدود می‌کند

asdasd
کد خبر : ۳۳۱۵۵۷

رئیس هیات بازرسی انتخابات خراسان شمالی گفت: هرچه سازوکار سیستم بازرسی کارآمدتر و موثرتر باشد، فضای پویا و سالمی بر انتخابات حاکم خواهد بود.

به گزارش ایلنا از بجنورد، محمود دلپسند گفت: اکنون که با استعانت از الطاف الهی مسئولیت بازرسی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان  به ما محول شده، لازم است نهایت سعی و اهتمام خود را برای انجام وظایف محوله و مسئولیت های قانونی در حفظ حقوق ملت و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی و حسن جریان انتخابات بکار بگیریم.

وی افزود: بایستی در راستای مسئولیت های محوله بازرسی انتخابات،  همواره قانونمداری، عدالت، صداقت، امانتداری و رعایت اصل بی طرفی را سر لوحه رفتار خود قرار دهیم و به منظور حاکمیت قانون در جهت برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات تلاش نمائیم.

دلپسند با اشاره به وظایف بازرسی در انتخابات خاطرنشان کرد: هرچه سازوکار سیستم بازرسی کارآمدتر و موثرتر باشد، فضای پویا و سالمی بر انتخابات حاکم خواهد بود و زمینه برای بروز تخلف از سوی نامزدها و مجریان انتخابات محدودتر خواهد شد و نهایتا تلاش خواهد شد با نظارت دقیق بر عملکرد هیات های اجرایی و فرآیند انتخابات از انحرافات و تخلفات احتمالی به صورت مستمر جلوگیری شود.

در ادامه، دبیر هیأت بازرسی انتخابات استان به تشریح اجمالی برنامه های پیش بینی شده در فرآیند شکل گیری ارکان شبکه بازرسی انتخابات استان پرداخت .

 مهدی کرامتی گفت: طی نشست اعضای هیأت بازرسی انتخابات استان، روند بررسی افراد پیشنهادی هیأت های بازرسی انتخابات شهرستان ها آغاز شده و در اسرع وقت احکام روسا و اعضای هیأت های بازرسی انتخابات شهرستان ها ابلاغ خواهد شد.

کرامتی همچنین افزود: پس از شکل گیری هیات های بازرسی انتخابات در شهرستانها،  سربازرسان و بازرسان شعب اخذ رأی معرفی خواهند شد تا ضمن فراگیری آموزش های لازم، آمادگی بازرسی انتخابات را داشته باشند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز