خبرگزاری کار ایران

آتشی خبر داد:

​صدور مجوز اجرای ٢۵ نمایش صحنه ای طی سال گذشته در نیشابور

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۴۵۱

مسئول دبیرخانه شورای نظارت بر نمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور از گرفتن مجوز اجرای ٢۵ نمایش طی سال گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نیشابور ، حمیدرضا آتشی در این خصوص گفت: طی یکسال گذشته مجوز اجرای بیست و پنج نمایش صحنه ای توسط شورای نظارت بر نمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور صادر گردیده است. 

وی در ادامه افزود: بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در شهرستان‌ها شورایی به نام شورای نظارت بر نمایش وجود دارد، که دارای پنج عضو می باشد که بر روند بررسی و تأیید متون نمایشی تا اجرای نمایش نظارت می کنند و نظرات ایشان فصل الخطاب برای کارهای نمایشی شهرستان محسوب می شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه شورای نظارت بر نمایش نیشابور جزو فعال ترین شوراهای نظارت در استان خراسان رضوی پس از مشهد مقدس است، اظهار داشت: طی یکسال گذشته ۵۶ متن نمایشی مورد بازخوانی قرار گرفت و در نهایت ٢۵ اثر نمایشی مورد تأیید جهت اجرای عمومی قرار گرفته است. 

وی خاطر نشان کرد: طی یکسال گذشته بیش از ٢۵٣ اجرای عمومی تئاتر در سطح شهر نیشابور داشته ایم که بیش از ٢۵ هزار نفر از تئاترهای اجرا شده در تماشاخانه بابک، تماشاخانه چکاوک، تالار ادیب و فرهنگسرای وکیلی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور بازدید نموده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز