خبرگزاری کار ایران

در محل فرمانداری؛

کمیته رسیدگی به حادثه روستای شهرستانک جغتای تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۵۰۰

در پی حوادث روز گذشته روستای شهرستانک ، جلسه شورای تامین امنیت با حضور مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی در محل فرمانداری شهرستان جغتای برگزار شد.

به گزارش ایلنا از سبزوار، محمد علی آبادی فرماندار  جغتای گفت : در پی عملیات حفر چاه آب شرب در اراضی روستای شهرستانک جغتای توسط امور آب و فاضلاب روستایی و به منظور حل مشکل آب شرب تعدادی از روستاهای پایین دست ، تعدادی از اهالی شهرستانک در اعتراض به عملیات حفر چاه به مامورین انتظامی و وسایل نقلیه آنان معترض شدند که در پی آن خساراتی به تجهیزات حفاری و ادوات مستقر در محل وارد شد.

علی آبادی افزود : در همین رابطه تعداد 5 نفر از پرسنل انتظامی و 7 نفر از معترضین مجروح شدند که متاسفانه یکی از معترضین بنام محمود کیوانلو فرزند ابراهیم 25 ساله در اثر جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

فرماندار  جغتای در ادامه گفت :  گزارشات واصله حکایت از تدبیر اوضاع توسط مسئولین امنیتی و انتظامی و با همکاری ریش سفیدان محلی دارد و در حال حاضر جو شهرستان آرام و تدابیر لازم اتخاذ شده است.

شایان ذکر است کمیته ای متشکل از نمایندگان شورای تامین استان خراسان رضوی و اعضای شورای شورای تامین جغتای در محل فرمانداری تشکیل شده است تا ضمن بررسی ابعاد واقعه به صورت تخصصی به موضوع رسیدگی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز