خبرگزاری کار ایران

محمدرضا حیدری:

شورای شهر پنجم، شورای همه مردم مشهد است

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۲۴۰

عضو شورای پنجم شهر مشهد گفت: شورای پنجم، شورای همه مردم مشهد است چه آنانی که به ما رای داده و چه آنانی که به ما رای نداده‌اند.

به گزارش ایلنا محمدرضا حیدری امروز در دیدار مردمی نامزدهای لیست امید شورای‌شهر مشهد که در ستاد مرکزی شورای اصلاح‌طلبان خراسان‌رضوی برگزار شد، اظهار کرد: اتفاقی که در انتخابات شورای‌شهر مشهد افتاد اتفاق نادری در فضای سیاسی کشور بود و امیدواریم بتوانیم عهده‌دار این مسئولیت سنگین باشیم.

وی افزود: ما اعضای لیست امید مشهد امروز یک میثاقی را با یکدیگر داشتیم و آن این است که حول محور جریان اصلاح‌طلبی و کاملا منسجم حرکت کرده و محور گفتمان اصلاحات را در کارمان دنبال کنیم.

حیدری خاطرنشان کرد: نکته دوم این است که مردم روز جمعه به ما درسی دادند مبنی بر اینکه "به شما اعتماد کردیم" همچنین مردم به لیست امید رای دادند بنابراین حرکت‌ ما نیز باید جمعی باشد و هیچ حرکت فردی را نمی‌پسندیم و همه با هم برای رسیدن به هدف پیش می‌رویم.

عضو شورای پنجم شهر مشهد ادامه داد: از فردا نیز جلسات کارشناسی شورای‌پنجم را برگزار می‌کنیم تا بر مبنای عقلانیت، خردورزی و حرکت جمعی کار را پیش ببریم و یک نگاه عالمانه به مشکلات حوزه مدیریت‌شهری داشته باشیم.

حیدری عنوان کرد: از تمام اندیشمندان، صاحب‌نظران و متخصصان دعوت می‌کنیم برای هم‌اندیشی و اینکه به اتاق‌فکر ما کمک کنند که ان‌شالله بتوانیم در سریع‌ترین زمان ممکن اثر و نتیجه حضور مردم در انتخابات را نشان دهیم و مردم در عمل "تغییر" را ببینند.

وی اضافه کرد: همچنین امیدواریم آنچه که شعار لیست امید بود یعنی "آماده برای تغییر" را نیز مشاهده کنیم، ان‌شالله که مردم همراهی، پشتیبانی و نظارتشان را بر شورای پنجم داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز