خبرگزاری کار ایران

پوررضایی خبر داد:

تشدید نظارت‌ها بر باشگاه‌های ورزشی مشهد

رئیس اداره ورزش و جوانان مشهد گفت: نظارت‌ها بر باشگاه‌های ورزشی شهر مشهد تشدید خواهد شد.

مجید پوررضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: طبق قوانین وزارت ورزش و جوانان تنها افرادی می‌توانند مجوز باشگاه بگیرند که مجوز موسسه، مدرک لیسانس تربیت بدنی و یا مربی و قهرمان ورزشی باشند.

پوررضایی عنوان کرد: از ابتدای مهرماه با تشدید نظارت‌ها باشگاه موظف هستند تا نسبت به بیمه ورزشکاران اقدام کنند و اگر باشگاهی ورزشکاری را بدون بیمه ورزشی پذیرش کند با آن به شدت برخورد خواهد شد.

وی افزود: 300 تا 400 باشگاه ورزشی در شهر مشهد مجوز سازمان ورزش و جوانان  ندارند و یا اینکه اعضای خود را بیمه نمی‌کنند، عموما باشگاه‌ها ابتدا فضایی ایجاد می‌کنند بعد به فکر گرفتن مجوز می‌افتند البته بعضی از باشگاه‌های ورزشی شرایط احراز مجوز را ندارند و ما تا امروز با آنها مدارا کردیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مشهد تصریح کرد:  مردم به دنبال ایجاد فضایی سالم و با نشاط در ورزش هستند به همین دلیل به ورزش روی می‌آورند و این انتظار را دارند که نظارت ما بر باشگاه‌ها و محیط‌های ورزشی بیشتر شود از این رو باشگاه‌های بدون مجوز از ابتدای مهرماه پلمب می‌شوند.

پوررضایی عنوان کرد:در حال حاضر درسطح شهر مشهد هزار و 700 باشگاه ورزشی فعال است که از این بین  تنها هزار و 300 باشگاه مجوز دارند بنابراین به شهروندان توصیه می‌کنیم به باشگاه‌های مجوز دار مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با هفته ولایت و امامت جشنواره  ورزشی در سطح شهرستان مشهد برنامه ریزی کرده‌ایم همچنین به مناسبت هفته دفاع مقدس مسابقات مختلفی برگزار می‌شود.

کد خبر : ۴۰۹۸۵۱