خبرگزاری کار ایران

رشیدیان خبر داد:

برگزاری نخستین همایش سالانه استانداران سراسر کشور در مشهد مقدس

asdasd
کد خبر : ۳۶۹۲۷۱

استاندار خراسان رضوی از برگزاری نخستین همایش سالانه استانداران سراسر کشور در سال 95، در مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی رضا رشیدیان با بیان این خبر گفت: این همایش پنجشنبه 23 اردیبهشت ماه به مدت یک روز در محل سالن اجتماعات استانداری مشهد برگزار خواهد شد.

وی به تبیین اصلی‌ترین دستورکارهای این همایش پرداخت و اظهار داشت: با توجه به نامگذاری سال 95 از سوی مقام معظم رهبری با نام"اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل" و مسئولیت اصلی اجرای این مهم در استان ها توسط استانداران؛ یکی از موضوعات مورد بررسی در این همایش اتخاذ راهکارهایی برای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی است.

رشیدیان با اشاره به اینکه مشهد 2017 یک رخداد ملی و با اهمیت برای تمام کشور است، تصریح کرد: دومین موضوع که در این همایش مطرح خواهد شد چگونگی بهره‌گیری از ظرفیت‌های سایر استان‌ها برای برگزاری باشکوه این مناسبت مهم است.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مباحث مربوط به امور زیربنایی، رخدادها و موضوعات فرهنگی مشهد 2017 مورد تبادل نظر قرار خواهد گرفت و بهترین تصمیمات برای مناسب سازی زیرساخت ها و بهینه سازی امور فرهنگی با همکاری سایر استان ها اتخاذ می شود.

وی بررسی آسیب های اجتماعی و راهکارهای مقابله با آن را سومین دستورکار این همایش عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه مسئولیت دبیری شورای اجتماعی کشور بر عهده وزارت کشور است؛ تاکنون اقدامات مناسبی برای مقابله با اصلی ترین معضلات اجتماعی از جمله؛ اعتیاد و حاشیه نشینی توسط استان ها انجام شده است.

رشیدیان ادامه داد: در جلسه اخیر با رئیس جمهور محترم نیز مشکلات مربوط به حاشیه‌نشینی در استان و به ویژه شهر مشهد مورد بررسی قرار گرفت که نتایج آن در این همایش مطرح و برای انتخاب راهکارهای مقابله با آن و سایر آسیب های اجتماعی تصمیمات لازم اتخاذ می شود.

استاندار خراسان رضوی اصلی ترین اولویت های کاری دولت در سال 95 را اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی و مدیریت آسیب های اجتماعی دانست و ابراز امیدواری کرد: برگزاری این همایش زمینه را برای اتخاذ تصمیمات عملیاتی برای تحقق این اهداف فراهم کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز