خبرگزاری کار ایران

فعال شدن بسته تخفیف ۱۸ درصدی شهرداری مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۶۰۸

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد از فعال شدن بسته نخفیف ۱۸ درصدی مشوق‌های ساخت‌وساز از امروز ۹ دی‌ماه خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، قاسم زوکی‌نژاد در این خصوص اظهارداشت: طبق مصوبه شورای محترم اسلامی شهر، تخفیفات نقدی عوارض ساخت‌وساز از امروز تا ۲۳ بهمن‌ماه با ۱۸ درصد تخفیف محاسبه خواهدشد و بخش عمده مشوق‌های ساخت‌وساز نیز برقرار است.

وی به پایان دوره تخفیفات ۲۵ درصدی اشاره کرد و افزود: مصوبه کلی شورای اسلامی شهر، تخفیفات نقدی نیمه دوم سال را ۱۴ درصد تعیین کرده بود، اما در راستای درخواست شهروندان و تشویق به ساخت‌وساز، بسته تخفیفات ۲۵ درصدی تا پایان آذر و ۱۸ درصدی تا ۲۳ بهمن‌ماه مصوب و اجرایی شده است.

زوکی‌نژاد با تاکید بر پایان دوره تخفیفات ۲۵ درصدی، به آخرین فرصت پرداخت فیش‌های این طرح اشاره کرد و افزود: مودیان محترمی که تا پایان آذرماه فیش عوارض ساخت‌وساز خود را با اعمال تخفیف ۲۵ درصد و سایر ضرایب کاهشی دریافت کرده‌اند، فقط تا پایان ساعت اداری روز یکشنبه ۱۰ دی‌ماه فرصت پرداخت داشته و این زمان به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود.

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد عنوان کرد: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد، تخفیفات نقدی پرداخت عوارض ساخت‌وساز از ۹ دی تا ۲۳ بهمن با ۱۸ درصد تخفیف، از ۲۴ بهمن تا ۱۷ اسفند با ۱۶ درصد تخفیف و پس از آن با ۱۴ درصد تخفیف اعمال خواهدشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز