خبرگزاری کار ایران

افتتاح و کلنگ‌زنی ۴۵ پروژه هفته دولت در فیروزه خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۶۸۸

فرماندار شهرستان فیروزه گفت: در هفته دولت ۴۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۲۳ میلیارد تومان در فیروزه افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی باغیشنی در نشست خبری که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در محل سالن شهید آوینی فرمانداری فیروزه برگزار شد، افزود: در هفته دولت ۴۵ پروژه با اعتبار ۱۲۲ میلیارد تومان در فیروزه افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که از این تعداد پروژه افتتاحیه و پروژه کلنگ‌زنی است.

فرماندار فیروزه با بیان اینکه برای پروژه کلنگ‌زنی ۴۰میلیارد تومان اعتبار برآورد شده است و اعتبار پروژه افتتاحی ۸۲ میلیارد تومان است عنوان کرد: در حوزه آسفالت معابر روستایی یک هزار و ۲۰۰ تن جذب قیر داشتیم‌ که با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان به میزان ۱۶۰ هزار مترمربع در ۲۰ روستا انجام شد و در بحث توسعه شبکه‌های ارتباطی حدود ۱۶ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به وجود استعدادهای ورزشی در بین نونهالان و نوجوانان و کسب ۴ مقام آسیایی در کشتی فرنگی افزود: تیم های ورزشی کاراته دختران، دو میدانی شهرداری گرماب، والیبال نوجوانان موفق به کسب مقام قهرمانی استان شده‌اند.

باغیشنی در ادامه عنوان کرد: اجرای۶۵۰ متر فیبر نوری، توسعه مرغداری گوشتی، گازرسانی روستای قلعه حسن، ساخت منزل مددجویان بهزیستی و کمیته امداد، نصب پنل های خورشیدی، تامین برق شهرک صنعتی و نیز آسفالت رمپ ورودی_خروجی و عملیات خاکی ناحیه صنعتی کمال، احداث پارک های روستایی، آماده سازی اراضی مسکن ملی، جدول گذاری معابر روستایی، سایت همراه اول روستای سلیمانی، مدرسه سه کلاسه، راه اندازی شبکه های دیجیتال صدا و سیما روستای قلعه یزدان، کارخانه، مرمت و لایروبی ۷ قنات، لوله گذاری انهار از مهمترین پروژه های هفته دولت است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز