خبرگزاری کار ایران

برگزاری همایش تامین مالی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۴۷۸

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی از برگزاری همایش تامین مالی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مشهد خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، رضا خواجه نایینی با اشاره به برگزاری همایش تامین مالی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و خدمات وابسته شرق کشور در مرداد ماه سال جاری در مشهد گفت: این همایش با حضور ارکان بازار سرمایه  از جمله شرکت‌های بورس، فرابورس، انرژی و کالا در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار خواهد شد.

خواجه نایینی تصریح کرد: در این همایش بنگاه‌های اقتصادی متقاضی پذیرش در بازار سرمایه به ارائه اطلاعات مالی شرکت های خود خواهند پرداخت و شرکت های متقاضی تامین مالی با شرکت‌های تامین سرمایه و ارکان بازار بورس با هدف تامین مالی با استفاده از سایر روش‌ها در بازار سرمایه به مذاکره خواهند پرداخت.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه توانمندی‌های شرکت‌های تامین مالی در بازار سرمایه بیان داشت: در این همایش تفاهم نامه ای میان شرکت های متقاضی ورود به بازار سرمایه که بخشی از فرایند پذیرش یا تامین مالی را طی کرده‌اند با ارکان بازار و همچنین تفاهم‌نامه‌ای در زمینه ارتقاء و بهبود وضعیت بازار سرمایه استان منعقد خواهد شد.

نایب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان یکی دیگر از اهداف این همایش را احیاء تالار مبادلات در استان و حضور تمامی ارکان بازار در قالب پنجره واحد در مکان مشخص بیان کرد.

در این همایش رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و روسای شرکتهای ارکان بازار از واحدهای منتخب بازدید به عمل خواهند آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز