خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

ثبت بیش از ۲ هزار مزاحمت تلفنی در تماس با اورژانس ۱۱۵ تربت حیدریه

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۰۲۲

رئیس ادارۀ ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس پیش بیمارستانی تربت حیدریه از ثبت بیش از ۲ هزار مزاحمت تلفنی در سه ماهۀ نخست سال جاری خبر داد.

عقیل فتوحیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به این‌که از ابتدای فروردین‌ماه تا پایان خردادماه سال جاری بیش از ۲۳ هزار تماس با اداره ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس این دانشگاه گرفته شده و حدود ۹ درصد آن مزاحمت تلفنی بوده است، گفت: طبق گزارش‌های به‌دست آمده از اتوماسیون فرآیند عملیات اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در سه ماهۀ گذشته به‌طور متوسط روزانه ۲۲ تماس مزاحمت تلفنی با اورژانس این دانشگاه گرفته شده است.

وی افزود: این اقدام ناشایست می‌تواند در فرآیند امدادرسانی به همشهریان گرامی اختلال ایجاد کند که به هیچ عنوان با فرهنگ مردم متمدن شهرستان‌های منطقه سازگاری ندارد.

وی ادامه داد: روزانه نزدیک به ۲۵۰ تماس با اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گرفته می‌شود و از میان این تماس‌ها در سه ماهۀ گذشته حدود ۶ هزار  و ۵۰۰ تماس، منجر به اعزام آمبولانس به محل فوریت شده است.

فتوحیان هر شهروند را همیار اورژانس دانست و اظهار داشت: ثانیه‌ها در تماس با اورژانس ۱۱۵ بسیار مهم است و نباید به خودمان اجازه دهیم جان یک هم‌وطن به‌خاطر مزاحمت تلفنی به خطر بیافتد.

رئیس ادارۀ ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس پیش بیمارستانی تربت حیدریه در پایان خاطرنشان کرد: کارشناسان فوریت‌های پزشکی با وجود حجم بالای ماموریت‌ها و تماس‌های موجود برای خدمات‌رسانی در بالین بیماران و مصدومان از هیچ تلاشی دریغ نداشته و ما همۀ شهروندان را همیاران اورژانس می‌دانیم که همواره در کنار کارکنان اورژانس هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز