خبرگزاری کار ایران

برگزاری اولین رویداد ملی تولیدکنندگان چادر و ملزومات حجاب در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۰۳۴

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: اولین رویداد ملی تولیدکنندگان چادر و ملزومات حجاب از ١١ اسفند ماه به مدت چهار روز در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سعید صیفی افزود: این رویداد با حضور ٢۵٠ مشارکت کننده از سراسر کشور در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می شود.

وی اظهار داشت: در این رویداد تولیدکنندگان و صنایع نساجی چادر و مانتوهای ایرانی-اسلامی حضور خواهند داشت.

رئیس انجمن نمایشگاه های بین المللی ایران با بیان اینکه افتتاحیه رسمی این نمایشگاه روز جمعه ١٢ اسفند ماه برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: همزمان با برگزاری این نمایشگاه، از روز اول به مدت ٢ روز، برنامه برندسازی و کسب و کار چادر و ملزومات حجاب با حضور اساتیدی از تهران در سالن همایش های نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار خواهد شد. همچنین در روزهای ١٣ و ١۴ اسفندماه روزانه آموزش دوخت ده نوع چادر به صورت رایگان توسط اساتید این حوزه صورت خواهد گرفت.

اولین رویداد ملی تولیدکنندگان چادر و ملزومات حجاب از تاریخ ١١ تا ١۴ اسفند ماه جاری برگزار و از ساعت ١١ تا ٢٠ هرروز در محل نمایشگاه بین المللی مشهد، پذیرای عموم مردم خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز