خبرگزاری کار ایران

آغاز به کار نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار استان خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۲۷۵

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد از آغاز به کار نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری وفن بازار استان خراسان رضوی درمحل نمایشگاه بین المللی خبرداد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سعیدصیفی با اشاره به اهمیت مقوله مهم پژوهش و فناوری اطلاعات در حوزه های مختلف کشور اظهارکرد: همزمان با هفته پژوهش، این نمایشگاه باحضور ۷۹شرکت، اداره کل و موسسه و در ۴۵۰۰متر از فضای سالن فردوسی نمایشگاه بین المللی دَدستاوردهای پژوهشی و فناورانه سازمان ها، ادارات، نهادها و شرکت ها و موسسات علمی و دانشگاهی استان خراسان رضوی، معرفی و تجلیل از پژوهشگران و دست آوردهای علمی، پژوهشی استان و معرفی و تعامل پژوهشگران به بازارها و مجموعه های هدف بوده و تا۱۶ آذرماه جاری نیز ادامه خواهد یافت.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد با اشاره به شعار سال و تاکید بر ضرورت بهره مندی هرچه بیشتر از فعالیت حوزه‌های دانش بنیان، یادآورشد: خوشبختانه در این نمایشگاه نیز شرکت های دانش بنیان در زمینه ارائه دستاوردهای پژوهشی و فناوری حضور دارند.

صیفی اضافه کرد: از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه آیین های مختلف رونمایی از محصولات وطرح های پژوهشی و دانش بنیان وفناورانه باحضور مدیران استانی، آیین تجلیل از پژوهش های برتر دانش آموزی استان وهمچنین آیین تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری استان است که درطول روزهای برگزاری نمایشگاه برگزار خواهد شد.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار استان خراسان رضوی که از عصر روز گذشته ۱۴ آذرفعالیت خود را آغاز کرد تا ۱۶ آذرماه در حال برگزاری است و علاقمندان می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۱ ازغرفه های مختلف آن بازدید کنند.

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، عبدالله ارجائی شهردار مشهد، حسن موحدیان رئیس شورای اسلامی شهر مشهد، دهقانی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی و جمعی دیگر از مدیران، پژوهشگران و روسای دانشگاه های استان حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز