خبرگزاری کار ایران

فرماندار قوچان خبر داد:

قوچان صاحب تلفن همراه نسل سوم خواهد شد

کد خبر : ۱۰۵۳۰۰

فرماندار قوچان از امکان بهره مندی شهروندان قوچانی از سیستم تلفن همراه نسل سوم تصویری و صوتی در آینده نزدیک خبر داد.

ایلنا: فرماندار قوچان از امکان بهره‌مندی شهروندان قوچانی از سیستم تلفن همراه نسل سوم تصویری و صوتی در آینده نزدیک خبر داد.

اسماعیل حیدری آزاد در گفتگو با خبرنگار ایلنا در قوچان اظهار کرد: با توجه به نیاز همشهریان قوچانی و پیگیری‌های انجام شده توسط فرمانداری، نسل سوم سیستم تلفن همراه تصویری و صوتی(رایتل) که از شبکه‌های تلفن همراه خیلی پیشرفته و نسل سوم است، طی یک ماه آینده در قوچان به بهره برداری می‌رسد.

فرماندار قوچان با اشاره به امکانات و سرعت بالای این سیستم افزود: این سیستم از ظرفیت بالایی در انتقال داده‌ها برخوردار است که به وسیله آن می‌توان به اینترنت با سرعتهای چندین برابر شرایط فعلی دسترسی پیدا کرد.

وی افزود: هم اکنون راه اندازی ایستگاه‌ها و آنتن‌های این سیستم در قوچان در حال اجراست.

رئیس شورای اداری قوچان تصریح کرد: مزایا و خصوصیات بارز این سیستم از کیفیت بالا در ارائه خدمات پایه مانند تماس صوتی و پیام کوتاه به دلیل استفاده از جدید‌ترین فن آوریهای مخابراتی، ارائه اینترنت پرسرعت نسل سوم با قابلیت استفاده در حین حرکت، تماس تصویری و امکان ارائه انواع خدمات ارزش افزوده و کاربردی بر بستر تلفن همراه است.

وی با اشاره به برخی ویژگی‌های بارز نسل سوم افزود: از ویژگی‌های فنی این سیستم می‌توان به افزایش امنیت ارتباطی نسبت به نسل‌های قبلی، استفاه بهینه از طیف فرکانسی، افزایش کیفیت و تنوع خدمات قابل ارائه، افزایش پهنای باند دسترسی به اینترنت برای کاربران و کاهش تاخیر ارتباطی اشاره کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز