خبرگزاری کار ایران

معاونت تربیت و آموزش ناجا:

مخاطبین ناجا شهروندان متخلف هستند؛ نه دشمنان متجاوز

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۰۳۴

مامور انتظامی باید برای تصمیم گیری سه فاکتور را که شامل دستور مافوق، کسب تکلیف و افکار عمومی است رعایت کند / ارتباط روزانه و مستمر با متهمین، ‌ مفسدین اخلاقی وبزهکاران میزان آسیب پذیری روحی و روانی نظامیان را افزایش می دهد.

معاونت تربیت وآموزش ناجا گفت: ارتباط روزانه و مستمر با متهمین، ‌ مفسدین اخلاقی وبزهکاران میزان آسیب پذیری روحی و روانی نظامیان را افزایش می دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار محمد رفیع رفیعی‌نیا در افتتاحیه نمایشگاه محصولات تربیتی و آموزشی نیروی انتظامی شامل غرفه‌های تولید متون آموزشی و غرفه‌ی شبیه سازها با بیان اینکه نیروی انتظامی شبیه هیچ یک از نیروهای مسلح نیست، تاکید کرد: نیروی انتظامی یک موجود استثنایی با وظایف سنگین و در عین حال ظریف است.

معاونت تربیت وآموزش ناجا ادامه داد: دارا بودن طیف ماموریتهای گسترده و دائمی و غیر قابل تعطیل بودن از ویژگی‌های ناجا است.

وی تصریح کرد: برخی مخاطبین ناجا شهروندان متخلف هستند و نه دشمنان متجاوز و مامور انتظامی باید برای تصمیم گیری سه فاکتور را که شامل دستور مافوق، کسب تکلیف و افکار عمومی است رعایت کند و در نظر بگیرد.

وی گفت: از آنجا که بزهکار در بین مردم زندگی می کند تیراندازی در عملیاتهای ناجا آخرین اقدام مامورین ناجا است.

معاونت تربیت وآموزش ناجا خاطر نشان کرد: ارتباط روزانه و مستمر با متهمین، ‌ مفسدین اخلاقی وبزهکاران میزان آسیب پذیری روحی و روانی نظامیان را افزایش می دهد.

وی تاکید کرد: در بسیاری از بخشهای ناجا جهاد اکبر حاکم است و لذا خدمت در نیروی انتظامی بسیار سخت و دغدغه ما نیز در این بخش تربیت نیروهای اساسی در ناجا است.

رفیعی نیا گفت: فرماندهی ناجا مدیریت در مراکز اجرایی آموزش را به معاونت تربیت و آموزش ناجا محول کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز