خبرگزاری کار ایران

جانشین معاون نیروی انسانی ناجا خبر داد؛

برگزاری ششمین جشنواره جوان سرباز به میزبانی ارتش در خردادماه

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۵۳۶

ششمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) جوان سرباز به میزبانی ارتش در خردادماه برگزار می‌شود؛ در صورت تصویب ستاد کل هفتمین جشنواره در سال ۹۴ به میزبانی ناجا برگزار می‌شود.

جانشین معاون نیروی انسانی ناجا از تجلیل ۳۵ سرباز نمونه نیروهای مسلح در خردادماه در ششمین جشنواره سرباز جوان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار اسکندری در ششمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) جوان سرباز به فرمایشات گوهر بار امام(ره) و مقام معظم رهبری در خصوص سربازان اشاره کرد و اظهار داشت: ارتقاء و جایگاه منزلت سربازان و تکریم آن‌ها همیشه مورد تأکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و فرمانده نیروی انتظامی است.

وی افزود: برابر تدابیر ستاد کل نیروهای مسلح برگزاری این جشنواره همه‌ساله در دستور کار این ستاد قرار دارد و هر سال میزبانی این جشنواره توسط هر یک از رده‌های این ستاد برگزار می‌شود.

جانشین معاون نیروی انسانی ناجا به برگزاری جشنواره جوان سرباز طی پنج سال اخیر توسط ناجا، سپاه، وزارت دفاع، و… اشاره کرد و گفت: ششمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) جوان سرباز به میزبانی ارتش در خردادماه برگزار می‌شود؛ در صورت تصویب ستاد کل هفتمین جشنواره در سال ۹۴ به میزبانی ناجا برگزار می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی به سه سطح تعریف شده جهت برگزاری ششمین جشنواره جوان سرباز اشاره کرد و گفت: در جشنواره استانی که در بهمن ۹۲ برگزار شد از بین ده هزار و ۲۰۵ نفر از شرکت‌کنندگان رده‌های مختلف نیروی انتظامی سراسر کشور، ۶۰۰ سرباز نمونه شناخته و از آنان تقدیر شد؛ از این تعداد ۳۰ نفر به این جشنواره راه پیدا کرده که در این مراسم از آنان تجلیل می‌شود.

سردار اسکندری با اشاره به محورهای ده گانه ششمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) جوان سرباز از تجلیل خانواده معظم ۱۲ تن از شهدای جان برکف حادثه تروریستی سراوان جمعی فرماندهی مرزبانی ناجا در این مراسم خبر داد.

جانشین نیروی انسانی ناجا با بیان اینکه در مراسم نهایی جشنواره سرباز که به میزبانی ارتش درخردادماه برگزار می‌شود از ۳۵ سرباز نمونه رده‌های مختلف نیروهای مسلح تجلیل می‌شود که از این تعداد ۹ سرباز از ناجا، ۱۳ سرباز از ارتش، ۹ سرباز از سپاه، ۲ سرباز از وزارت دفاع و ۲ سرباز از ستادکل نیروهای مسلح خواهد بود.

سردار اسکندری در خاتمه گفت: از میان ۹ سرباز ناجا، یک نفر به جشنواره ملی وزارت ورزش و جوانان راه پیدا می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز