خبرگزاری کار ایران

بنابه اعلام سردار مومنی در گفتگو با ایلنا؛

راهور برای توقف سرویس‌دهی اتوبوس‌های اسکانیا تصمیمی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۲۸

تا زمانی که نقص فنی اسکانیا رفع نشود، سیاست راهوار عدم شماره‌گذاری اتوبوس اسکانیا و دفاع از جان مردم است / راهور مخالف افزایش سن معاینه فنی بود و پیگیر هستیم تا سن معاینه فنی خودروها را کاهش دهیم.

ایلنا: رئیس پلیس راهور، گفت: ‌ تصمیمی برای توقف سرویس دهی اتوبوس‌های مسافربری اسکانیا نداریم.

سردار اسکندر مومنی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه همچنان شماره‌گذاری اتوبوس اسکانیا ممنوع است، اظهار کرد: تا زمانی که نقص فنی اسکانیا رفع نشود، سیاست راهوار عدم شماره‌گذاری اتوبوس اسکانیا و دفاع از جان مردم است.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به حادثه دو هفته اخیر برای یکی دیگر از اتوبوس های اسکانیا آیا طرحی برای ساماندهی آنها ندارید، تصریح کرد: هنوز برای این موضوع تصمیم نگرفته‌ایم و اگر تصمیمی اتخاذ شود حتما اعلام می‌کنیم.

رئیس پلیس راهور کشور در پاسخ به اینکه آیا به دلیل کمبود اتوبوس‌های مسافربری است که هنوز به تصمیم نهایی نرسیده‌اید، گفت: کاری به دلیلش نداریم اما تصمیمی در این زمینه گرفته نشده است.

سردار مومنی درباره کاهش سن معاینه فنی خودروها از ۵ به ۲ سال نیز، افزود: راهور همان موقع نیز مخالف افزایش سن معاینه فنی بود و پیگیر هستیم تا سن معاینه فنی خودروها را کاهش دهیم و مدافع این مساله هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز