خبرگزاری کار ایران

سردار رحیمی در گفت و گو با ایلنا:

ساماندهی پارکینگ‌ها و جرثقیل‌های شهر تهران / برخورد با ۵۰ پارکینگ متخلف

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۸۶

درمواردی رانندگان جرثقیل‌ها با همکاری برخی از تعمیرگاه‌ها پول زیادی از خودروها اخذ می‌کردند / مشاهده شده با خودروهای داخل پارکینگ‌ها سفرهای کوتاه و میان مدت انجام می‌شده است.

ایلنا: ‌ رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، از ساماندهی پارکینگ‌ها و جرثقیل‌های شهر تهران خبر داد.

سردار حسین رحیمی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، از اجرای طرح جدید ساماندهی پارکینگ‌ها و جرثقیل‌ها خبر داد و افزود: در برخی از پارکینگ‌ها، افرادی قطعات وسایل نقلیه می فروختند و برخی دیگر نیز بنزین ماشین‌ها را خالی می‌کردند و پول‌های زیادی را از این راه‌ها کسب می‌کردند.

وی ادامه داد: در برخی موارد نیز مشاهده شده است که با خودروهایی که به پارکینگ‌ها واگذار می شد، استفاده‌های دیگری ازجمله سفرهای کوتاه و میان مدت انجام می‌شد در همین راستا باتوجه به شکایت مردمی اقداماتی در دستور کار قرار گرفت که نتیجه آن برخورد با ۷۰ پارکینگ شهر تهران است.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، با بیان اینکه راه‌اندازی پارکینگ دارای ضوابط خاصی است، گفت: کسانی که این ضوابط را قبول کردند جایگزین پارکینگ‌هایی که پلمپ شده‌اند؛ قرار گرفته‌اند.

سردار رحیمی همچنین از ساماندهی جرثقیل‌ها، حمل خودرو خبر داد و گفت: متأسفانه اتفاقات ناگواری توسط برخی از این جرثقیل‌ها برای رانندگان رخ می‌داد البته در مواردی نیز رانندگان جرثقیل‌ها با همکاری برخی از تعمیرگاه‌ها پول زیادی را از خودروها به بهانه خراب بودن ماشین اخذ می‌کردند و درصدی را نیز از این محل دریافت می‌کردند.

سردار رحیمی با بیان اینکه اکثر این جرثقیل‌ها تخلف می‌کردند؛ تأکید کرد: گزارش‌های مردمی از نوع برخورد و فعالیت این جرثقیل‌ها به ماکمک کرد تا بتوانیم این طرح را به خوبی اجرایی کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز